NUFFNANG

Thursday 9 July 2009

Ramalan ParpuKari memang tepat! Kan aku dah kata, PAS dan DAP bergaduh hari tu semuanya wayang je, tak percaya? Bacalah kat sini, yang sebenarnya ini

Ramalan ParpuKari memang tepat!


Kan aku dah kata, PAS dan DAP bergaduh hari tu semuanya wayang je, tak percaya? Bacalah kat sini, yang sebenarnya ini sudah jadi satu 'trend' dalam Fuckatan Riot, bila ada pilihanraya je, mesti depa gaduh, konon-kononnya dah nak pecah la, nak hancur la...

Pastu kita tengok depa comolot baikmya, tolonglah kami rakyat Malaysia ni dah meluat dan muak tengok drama tamil korang ni, tak habis-habis taktik sama depa guna, very the Paria you know!

Dah lama aku perati 'patern' pembangkang saiko ni semua, depa ni semua takde kerja lain dah, sandiwara je 24 jam! Aku nak tanya korang la, tak letih dan meluat ke korang tengok game sang FUCKATAN RIOT ni?
Ketua dorang ni asyik nak tangguh bicara je, pengikut pun dah ikut bikin wayang sekarang ni, bolehkah parti PAS dipercayai lagi selepas ini? Mereka menggelarkan diri mereka sangat islamik hinggakan mereka menganggap yang lain semua sesat, sekarang ni mereka menunjukkan perangai yang teramat over menipunya!

Tak cukup dengan tu, cara menipu hampir sama setiap kali pilihanraya la, ish ish ish, korang masih lagi nak percaya kat depa ni semua ke? Depa main wayang menipu rakyat! Kalau korang perati la sekarang ni, semua tuduhan yang depa lempar kat UMNO/BN dulu kini terpalit di muka sendiri!

Aku dah sampaikan, malas la aku nak mengulas lanjut lagi cerita ini, tapi kau dah memang boleh baca takti atau teknik Fuckatan Riot ni! Very the cheap skate u know!

TAHNIAH PAS, SEKARANG NI DAP DAH ANGGAP PAS SEBAGAI BABI PELIHARAAN MEREKA JE! KEBENARAN MEMANG PAHIT UNTUK DITELAN!

No comments: