NUFFNANG

Friday 24 July 2009

Komplot Ronnie Liu makin terdedah!

Komplot Ronnie Liu makin terdedah!




Oleh Medan Info Kita

PENTING…!!

Mohon penjilat penjilat fahaman PEMBANGKANG yang diimamkan oleh mahzab Anwarisme dapat SEGERA membaca, menjengok, dan mengikuti sebuah laman blog yang baru dimulakan untuk menyatakan KEBENARAN dalam misteri kematian Teoh Beng Hock, “Setpol” kepada salah seorang Exco Selangor, Ean Yong, wakil rakyat Seri Kembangan.

Blog atas nama Truth for Teoh Beng Hock. Lihat sendiri penceritaan bagaimana mendiang Teoh pernah menyatakan hasrat akan tinggalkan jawatannya setelah melangsungkan perkahwinannya kerana sudah TAK TAHAN melihat ada Exco DAP yang memunggah kekayaan kerajaan Selangor untuk poket dan tembolok sendiri…!!! Sila klik disini.

Di blog tersebut juga anda akan lihat sendiri sebahagian daripada beberapa dokumen yang menunjukkan aktiviti-aktiviti bagaimana “modus operandi” Ronnie Liu sapu duit kerajaan Selangor…..

Pada posting Blogmaster yang lepas telah dipersoalkan kenapa Ronnie Liu yang beria-ia sakan mengamuk di pejabat SPRM sedangkan secara rasmi mendiang Teoh adalah pembantu kepada Ean Yong…? Nah! Kini semakin terselak sudah sedikit demi sedikit….

Mohon penjilat penjilat Pembangkang dapatlah membuka minda yang sempit untuk memikirkan sendiri betapa hanyirnya pekong Pembangkang sebenarnya, janganlah terpedaya dengan gelecek dan lenggok tuduhan pemimpin Pembangkang yang mahu meletakkan kesemua beban tuduhan kepada SPRM dan pihak berkuasa kerajaan kita..!

Semoga ada pihak dapat memberikan “lead” kepada Suruhanjaya yang mahu menjalankan siasatan dalam kes kematian misteri Teoh Beng Hock ini agar sudi menggunakan blog ini nanti sebagai “rujukan”….

sumber - medan info kita

No comments: