NUFFNANG

Thursday 9 July 2009

Anwar, Munich, liwat & penjara Sungai Buloh

Anwar, Munich, liwat & penjara Sungai Buloh

Dinilai 5.0 oleh 3 orang [?]



dari egroup AIDC

-- In anwaribrahimdotcom@yahoogroups.com, nshinah@... wrote:

Salaam,

I was one of the many specialist-consultant doctors who treated Anwar Ibrahim at Sg. Buloh hospital. Malaysia has some of the best surgeons and physicians in the world. Our surgeons and physicians are trained in some of the most advanced centres in the world, thank you to the current government which generously supported us financially.


The FIRST-CLASS treatment and hospitality we gave Anwar at all times, and when he's admitted in Hospital Kuala Lumpur, was nothing but the best. Note that he did not deserve such special treatment in the first place. He was a prisoner. Just like the rest. But as obedient government servants, we complied with the government's decision to provide him with the best doctors in the country.

Despite the over-the-board treatment and the time we spent on him (on government's expenses), this man was never grateful.

Despite the best surgeons available in the country, he vehemently insisted on being treated "overseas". He picked Munich.

The rest is history.

Paul Wolfowitz, the war-mongering neoconservative Jew who drafted the pro-war US Foreign Policy and influenced much of the US foreign policies, met him for a lengthy time there. Paul later became President of the World Bank and "roped" in his croney Anwar to join in. What a coincidence. Who accuses others of cronyism?

The World Bank,for people's information, works hand-in-glove with IMF, and sucks nations DRY, of their natural assets and strategic industries, and lead domestic enterprises and local banks into bankrupcy,thus enabling "foreign" companies to buy them over at rock-bottom prices. Anwar worked in THAT kind of organisation.

Therefore, what nonsensical "People's Justice Party" (PKR) is he trying to build? Mission? Vision? You can guess.

Welcome to part of the NEW WORLD ORDER.

Read the books:

1. THE GLOBALISATION OF POVERTY & The New World Order, by Prof. Michel Chossudovsky.

2. High Priests of War, Michael Collins Piper

In the next 1-3 years that followed, Anwar was "roped" into various "posts" in Washington.

The "overseas medical treatment (read: to be overseas to meet up with the Washington group in private) was a Global agenda? You bet.

Without disclosing any details, let me say one thing and one thing only -
After my direct encounter with this gentleman and having followed the events that followed after his release from prison, and the countless independent articles available these days on the Global Agenda of the " J..........." and about him by independent writers around the world (who have NO self-interest ), I conclude that :

PKR should never be allowed to govern Malaysia.

It will be the end of (Malaysian) civilisation and WASHINGTON will take over surreptitiously. By the time our children and children's children realise the mistake, it'll be too late.

NK
SELANGOR

-- In anwaribrahimdotcom@yahoogroups.com, aidceditor@... wrote:

Salam,

Saya bersetuju dengan pandangan dr nshinah tentang Anwar mendapat rawatan terbaik di hospital kerajaan semasa berada di penjara sg buloh.

Pandangan doktor yang pernah merawat Anwar, semasa berada di dalam penjara di hospital kerajaan perlu diperbesarkan lagi, kerana selama ini Anwar menggambarkan infrastruktur hospital tempatan tidak bagus, hingga membuatkan dirinya memilih Munich, Jerman sebagai destinasi terbaik pilihannya.

Apakah hospital kerajaan terlalu teruk, sepertimana yang digambarkan oleh Anwar ? Jadi dengan penjelasan dr nshinah yang pernah terlibat dalam rawatan Anwar ketika dalam penjara, menceritakan sebaliknya. Anwar diberi rawatan terbaik. Keistimewaan dan layanan VVIP diberikan kepadanya, walaupun statusnya sebagai banduan.

Kita juga tahu di dalam hospital, ramai kakitangan kerajaan bersimpati kepada Anwar, tetapi kita juga tahu, ramai kakitangan hospital terutamanya doktor 'meluat' melihat karenah dan lakonan Anwar yang menggambarkan dirinya kesakitan melampau, walhal kesakitan itu tidaklah seperti yang digambarkan.

Masalahnya, walaupun para doktor yang pernah merawat Anwar tahu tentang status sebenar kesihatan Anwar, tetapi mereka mendiamkan diri, kerana terikat dengan prosedur kerajaan.

Pendedahan dr nshinah telah memberi gambaran sebaliknya dan kenyataannya dianggap paling valid kerana pernah merawat Anwar.

Misalnya, Anwar dan keluarganya serta partinya pernah mendakwa Anwar telah diracun arsenik, dan akan 'meninggal dunia' dalam masa terdekat (cerita 1998) jika tidak diberi rawatan luar negara. Namun begitu, setelah 3 tahun menghuni di penjara sg buloh, keseriusan racun arsenik itu tidak menjejaskan kesihatannya.

Rakyat yang tidak tahu tentang arsenik ini tertipu dan turun ke jalan raya semata-mata terpengaruh dengan propanganda murahan.

Hari ini, ketika Anwar menghadapi kes liwat, kepakaran para doktor sekali lagi diuji. Nota-nota perubatan hospital Pusrawi digunakan secara sewenang-wenangnya, walaupun Anwar sendiri menyedari nota perubatan itu tidak relevan di mahkamah.

Sekali lagi kepakaran para doktor diperlukan, apabila Anwar dan barisan peguamnya membangkitkan soal, tiada koyakan atau tanda-tanda kemasukan objek tumpul dalam dubur si mangsa.

Sivarasa rasiah, salah seorang peguambela Anwar, tahu wujudnya DNA dan semen Anwar di dalam dubur Saiful, tetapi tidak menggunakan hujah ini, sebaliknya menggunakan hujah 'tiada koyakan' di dalam dubur si mangsa seperti yang terdapat dalam laporan doktor sebagai justifikasi untuk menggugurkan kes.

Walhal, untuk menjustifikasikan liwat, bukan semata-mata bergantung kepada 'tanda koyakan', kerana pemangsa boleh menggunakan bahan pelincir seperti KY Jelly, untuk tidak meninggal kesan koyakan.

Namun Anwar dan barisan peguamnya tetap mengambil hujah 'tiada kesan koyakan' sebagai hujah utama. Kita tahu, rakyat Malaysia yang tidak pakar dalam kaedah saintifik perubatan akan terpengaruh dengan dakwaan itu.

Itupun yang dikehendaki oleh Anwar, bukan untuk menang di mahkamah, tetapi untuk memenangi minda rakyat.

Jadi sekiranya Anwar secara terus menerus memanipulasikan kaedah saintifik perubatan untuk kepentingannya, tanpa diperbetulkan oleh pihak-pihak yang pakar, semua ini akan menguntung Anwar.

Jadi sampai bila kita harus berdiam diri dengan pembohongan Anwar, walaupun kita tahu kebenarannya?

-- In anwaribrahimdotcom@yahoogroups.com, ccikkiah@... wrote:

Salam Dr Nshinah...

Sepatutnya kita sebagai rakyat Malaysia berbangga sekiranya dapat melakukan rawatan di hospital Kerajaan. Hospital Kerajaan tidaklah seteruk yang digambarkan. Malangnya Anwar sendiri yang mengaku sebagai warganegara Malaysia tidak menunjukkan contoh yang baik terhadap perkhidmatan negara kita.

Sememangnya Anwar mempunyai agenda lain. Kerana itulah dia bersungguh-sungguh untuk mendapatkan rawatan di luar negara. Kenapa, apabila tiba di Alpha klinik, dia boleh terus berdiri & berjalan (walaupun masih berlakon dipapah) walhal di dalam negara, perlu menggunakan kerusi roda. Satu penipuan dan lakonan yang tidak boleh dimaafkan sampai bila-bila.

Kenapa anwar & peguambelanya perlu memanipulasikan laporan perubatan? Buta sangatkah rakyat Malaysia tentang hal-hal perubatan ini? Nampak sangat anwar & peguambelanya terdesak dan cuba mengalih isu dengan mengatakan dia tidak bersalah. Penting sangatkah tiada kesan tusukan / koyakan?

Bagaimana pula jika sekiranya seseorang itu mengalami pendarahan otak atau sebagainya (yang melibatkan organ dalaman), sedangkan tiada kesan luka di luaran.

Adakah itu boleh diklasifikasikan sebagai tiada pendarahan?

Jangan kita mudah terpedaya dengan taktik jahat mereka ini dan nampaknya mereka lebih pakar dari doktor.


Untuk mengikuti semua perbincangan-perbincangan seperti di atas, sila daftarkan diri menjadi ahli e-group AIDC. Untuk mendaftar sila klik di sini



artikel lain berkaitan :

. Anwar and Munich ? read private meeting

No comments: