NUFFNANG

Wednesday 24 September 2014

UMNO akan KERAP diLEMPAR TAHI dari dalam PARTI bagi meRAIkan perLANTIKan MB Selangor yang amat meMUSUHi PARTI ini..

UMNO akan KERAP diLEMPAR TAHI dari dalam PARTI bagi meRAIkan perLANTIKan MB Selangor yang amat meMUSUHi PARTI ini..

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

UMNO sudah boleh mengira HARI untuk diMANSUHkan dan diLUPUSkan seperti keGEMARan PRESIDEN UMNO setelah selesai perTABALan MB Selangor pada HARI ini..


Kita KATAkan sedemikian kerana orang ini CUKUP menDENDAMi UMNO, maka perLANTIKannya sebagai MB Selangor sudah tentu akan diGUNAkannya sebagai PENTAS untuk meLENYAPkan terus UMNO dari NEGARA ini.. Anda KATA kita MAIN-MAIN? Hanya BAHLOL aje yang berFIKIRan sebegitu.. Anda patut TAHU bahawa orang inilah PUNCA kepada perMASALAHan yang berlaku di NEGARA ini..


Ya.. Kita tak NAFIkan bahawa si 'PenJUBOR' PKR itulah BALA yang sebenar kepada NEGARA ini..Namun begitu, jangan kita LUPA bahawa TAKDIR Allah SWT telah menetapkan setiap keDAJALan yang dibawak oleh si 'PenJUBOR', MB Selangor inilah yang menjadik TULANG BELAKANGnya.. Tanpa dia ini sebagai peLAKSANA, setiap keDAJALan si 'PenJUBOR' ini belum tentu akan berHASIL.. Jika kita INGAT semula segala RENTETan PERISTIWA sejak TAHUN 1998 lagi..


- Semasa dia menjadik S/U SULIT kepada si 'PenJUBOR', antara keSALAHan SEKSUAL si 'PenJUBOR' yang diKESAN ialah WUJUDnya HUBUNGan antara si 'PenJUBOR' dengan ISTERInya sendiri dan diDEDAHkan oleh KELUARGAnya..

- Sampai ke HARI ini TIDAK ada sesiapa pun pernah memperSOALkan segala keMEWAHannya semasa dia menjadik S/U SULIT kepada si 'PenJUBOR' hingga sekarang..

- SURAT daripada ADIKnya sendiri berHUBUNG dengan SALAH LAKU SEKSUAL si 'PenJUBOR' antara PUNCA kenapa si 'PenJUBOR' ini diPECAT daripada UMNO pada TAHUN 1998..


- BerBEZA dengan SEKUTU si 'PenJUBOR' lain yang pernah diPENJARAkan atau diTAHAN bawah ISA, orang ini TIDAK pernah sekalipun mengalaminya walaupun PERANAN dia jugak TIDAK kurang HEBATnya bab menJAHANAMkan NEGARA ini..

- Orang ini begitu menDENDAMi TUN DR. Mahathir hingga sekarang kerana pemecatan si 'PenJUBOR' dari UMNO dan sebagai TPM.. 

- Jika anda INGAT apabila PKR mula berKUASA di Selangor dan TIMBULnya ISU pasal KOREK PASIR, diFAHAMkan DALANG AKTIVITI itu ialah KRONInya..

- Jika anda pernah INGAT bagaimana SULTAN Selangor pernah diHINA oleh beberapa PEMIMPIN PKR pada MASA itu, mereka yang mengHINA SULTAN jugak ialah para ADUN yang menjadik SEKUTUnya di Selangor..

- Jika anda masih INGAT pasal ISU Datum Jelatek dan MASALAH meLIBATkan PRASARANA di Selangor AKIBAT keGAGALan KONTRAKTOR yang diLANTIK , dia jugak yang terLIBAT..

- Anda tentu masih INGAT tentang ANGKARA siapakah KISAH kamera VIDEO yang diSOROKkan di dalam PEJABAT MB Selangor, TS Khalid.. 

- LUPAkah anda tentang DEMONSTRASI BERSIH 3.0 yang GANAS di mana dialah yang menerima ISYARAT daripada si 'PenJUBOR' untuk meMULAkan ANGKARA?


- Jika anda masih INGAT penyebaran VIDEO SEKS seseorang yang menyeRUPAi S/U AGONG PAS, anda patut TAHU bahawa itu KERJA-KERJA KUNCU-KUNCUnya untuk meMALUkan seterusnya mengUGUT PAS..


WUJUDnya 'LANGKAH Kajang' hanya berTUJUAN untuk menJATUHkan TS Khalid yang 'POPULAR' di kalangan RAKYAT Selangor.. Walaupun IDEA ini ASALnya IDEA BODOH MP Pandan, sebenarnya dari AWAL lagi OBJEKTIF 'LANGKAH Kajang' ini berTUJUAN untuk menabalkan dia sebagai MB Selangor.. Anda INGAT ini IKHTIAR si 'PenJUBOR' untuk menabalkan BINInya ke? Bukan.. BINI si 'PenJUBOR' hanyalah PERKAKAS untuk mengaburi RAKYAT Selangor daripada memBENCI orang ini sebelum dia menjadik MB Selangor seperti pada HARI ini.. 


Dari AWAL lagi KERUSI MB ini diRANCANG untuk dia sebagai BUKTI 'KASIH SAYANG' si 'PenJUBOR' kepadanya.. BINI si 'PenJUBOR' seperti biasa terpaksa berLAKON seHABIS MODAL untuk memperBODOHkan RAKYAT Selangor dan menahan segala MAKI HAMUN dan CERCAan ASALkan INDIVIDU yang SUAMInya SAYANGi ini dapat diTABALkan sebagai MB Selangor.. Apakah anda INGAT BINI si 'PenJUBOR' ini mampu mengGERAKkan RUSUHan secara BESAR-BESARan apabila tiba HARI perBICARAan SUAMInya nanti? Sudah tentu USAHA ini akan diPIKUL oleh MB Selangor yang diLANTIK pada HARI ini.. RAMAI yang dah terTIPU dengan DRAMA ini..

Kenapa di AWAL tadi kita SEBUTkan bahawa UMNO akan MUSNAH apabila orang ini BERJAYA menjadik MB Selangor? Anda patut TAHU bahawa orang ini pernah memanggil DS Najib itu sebagai 'BINATANG' yang sedang diPELIHARA..


HE!HE!HE! HARI ini dia BERJAYA berKUASA di NEGERI yang paling KAYA di NEGARA ini.. Mungkin selepas ini bukan 'BINATANG' lagi dia nak panggil DS Najib.. Selagi dia tak mengHAPUSkan UMNO dan LEGASI keJAYAan UMNO di NEGARA ini, dia tak akan PUAS.. Apa yang UMNO boleh LAKUkan untuk mengHALANGnya daripada terjadik?

MALANGnya, dalam UMNO sendiri ada yang MENYOKONGnya secara TERANG-TERANGan..Disebabkan orang UMNO ini dah tak PANDAI macam dulu, pakat DIAM aje la..


Entah apa yang dia MELUAT kat TS Khalid seperti yang dia SEBUT di atas.. Ada la kot PROJEK yang KUNCU-KUNCUnya tak dapat di Selangor sebelum ini kot? Yang NYATAnya, mereka ini saling berKAITAN dengan TUJUAN yang SAMA.. Iaitu untuk meLEMAHkan UMNO, seorang dari luar PARTI dan seorang lagi dari dalam PARTI.. Bukan kita tak TAHU ini SEMUA..


Ini menambah keYAKINan bagi mereka yang TAHU berFIKIR bahawa UMNO akan diMANSUHkan dan diLUPUSkan pada PRU-14 nanti.. Bagaimana CARAnya? UMNO LUPA bahawa di Selangor ini RAMAI pengUNDI LUAR yang akan PULANG ke NEGERI-NEGERI yang diKUASAi oleh UMNO untuk mengUNDI pada PRU-14.. Sudah tentu MB Selangor ini TIDAK akan sesekali memBIARkan para pengUNDI ini PULANG untuk mereka meMENANGkan UMNO! UMNO Selangor dah MATI dah.. Jadik, siapakah boleh mengHALANG TRAGEDI BURUK ini daripada bakal MENIMPA terhadap UMNO? 


Tatkala anda sedang menBACA apa yang kita TULIS ini, TIDAK mustahil MB Selangor ini sudah pun mengirim para penCACAInya ke PRK DUN Pengkalan Kubor untuk menJAHANAMkan UMNO di sana.. Kita sungguh KESIAN kat CALON dan tentunya UMNO NEGERI yang berHEMPAS-PULAS berKEMPEN tetapi mereka dah pun diSABOTAJ dari dalam PARTI sendiri..Jika anda meRUJUK kepada TWITTER tadi, anda bolehlah memBAYANGkan orang yang pernah panggil PRESIDEN UMNO sebagai 'BINATANG' itu RUPA-RUPAnya sangat diSANJUNGi oleh pengirim TWITTER itu.. Jadik, BAYANGkan NASIB UMNO pada PRK kali ini dan PRK seterusnya hinggalah PRU-14..

Oh ye, anda TAHU ke di mana DS Najib pada ketika ini? DS Najib seperti mana SELEBRITI dalam TWITTER itu sedang memPROMOSIkan dirinya sendiri di PBB New York sana.. 


Mungkin bagi DS Najib, dia perlu mem'POPULAR'kan dirinya di US bagi menunjukkan dirinya sebagai SALAH seorang yang LIBERAL.. Kalau takat nak meRAIH SOKONGan daripada PARTI sendiri atau UMAT Melayu/ISLAM yang menyokongnya selama ini, mungkin memadai dengan hanya dia menaburkan BR1M aje kot pada FIKIRannya.. Lagi pun, PRU-14 kan masih JAUH lagi? Mungkin dia FIKIR sempatlah lagi menabur BR1M seBANYAK-BANYAKnya sebelum PRU-14..

Wallahualam..

1 comment:

Anonymous said...

Anwar Ibrahim menjawat Jawatan Penasihat dgn gaji RM1.00 sebulan.

PKR memerintah Selangor drp 2008 hingga 2014, hampir 7 tahun..., 84 Bulan

Anwar Ibrahim dah sapu RM13 JUTA. maknanyer,

GAJI ANWAR SEBULAN kurang lebih RM154, 761.90 SEBULAN.