NUFFNANG

Monday 8 September 2014

PAS nak berpecah kerana Trojan Horse, Adakah UMNO pun?

PAS nak berpecah kerana Trojan Horse, Adakah UMNO pun?


PAS nak hancur dikerjakan dek budak budak suruhan Nuar Berahim.. 

Dalam UMNO pun ada ramai budak suruhan dia. Ada bekas PKR yg berasal dari UMNO. Kembali meteka berupa pulang ke pangkal jalan.

Ada tidak ada pucuk pangkal dari UMNO tapi.kita terima dia.

Rata-rata mereka yg berasal dari ABIM pun tak boleh buang baiah dan keidolaan pada Anwar hingga makan puluhan tahun nak sedar salah lakunya.

Banyak pengikut dari pensyarah dan pegawai tertinggi kerajaan yg diam macam trojan horse. Kini ramai menunjukkan taring mereka.

 Hmmmm.. are we that gullible..untuk biarkan teojan horse ini dalam kerajaan, parti dan biznes berkeliaran untuk tunggu mereka pecahbelahkan UMNO pula?


5 comments:

  1. Dalam UMNO.. Najib lah parasit sebenar.
    Tindak tanduk Najib dah semakin tak normal sebagai pemimpin UMNO. Najib sudah merosakkan negara secara konmsisten tapi pada yang sama dia bijak berlakon 'meraikan' semua pihak lain.

    Najib telah menyebabkan negara hilang banyak undang2 pencegahan dan membuka ruang luas kepada musuh2 dalam dan luar negara.

    Tidak kita faham kenapa Najib menuruti kehendak2 musuh? Apakah undi yang diperolehi (jika) melalui cara mengubah sistem negara ke arah liberal ini dan merosakkan ini akan menjadikan Malaysia aman maju?

    Najib semakin pelik dan merosakkan. Amerika tiba2 melawat, TPPA sudah mulai direstui Najib.

    Apakah PM kita menuruti kehendak musuh disbbkan dia telah diugut atas kisah lampau? Apakah Najib telah di BLACK MAIL oleh pihak tertentu?

    Malaysia semakin kucar kacir oleh KETUM dan NAJIB. Mangsanya ialah MELAYU. Melayu UMNO dan Melayu PAS.

    DAP dan musuh2 Melayu kekal untung dlm apa jua situasi skrg.
    Reply
  2. Setan setan sial dalam UMNO dan PAS perlu dibuang segera. Sialan sialan ni bertuhankan material dan burit burit cina pengganas komunis DAP. Pemimpin pemimpin Melayu semua cakap banyak sama mcm Najib ckp tadi, NAJIB, belahla lu ckp mcm bagus, ckp mcm org lain yang syok sendiri tapi ko tu yang terlebih lebih meniilat burit burit cina cina pengganas komunis DAP.
    Reply
  3. dalam proses jadi lebih Dewasa, pecah cara Trojan Horse memang benda biasa.... PAS dah faham, UMNO pun faham.

    ----- lastik burung_____
    Reply
  4. Kalaulah pecah nanti jangan pulak pi bukak yang bukan2, bukak ajelah sesuatu yang lebih menarik contohnya United 1 Malaysian Organization ( U1MNO). Cantik tu.
    Reply
  5. kat sapa nak report kalau kenal puak2 mcm tu kat tempat saya?silap2 haribulan kena balik kot kalau tersilap report kat depa punya kaki pulak..tak ke naya jadi lagu tu..boleh jamin ke mcm pelindungan saksi..paling seadanya pun bagi sorang seunit 'safe house' taraf gred 41 punya kelayakan..baru malaysia capai status negara maju mengikut jadual..tahun 2020 ni
    Reply

    source : the unspinners

No comments: