NUFFNANG

Tuesday 9 September 2014

NAJIB DAN HISHAMMUDDIN ! BACA ARTIKEL INI !!! ... AKTA HASUTAN MEMANG TAK DISUKAI OLEH KAKI HASUT MACAI PR!!!

NAJIB DAN HISHAMMUDDIN ! BACA ARTIKEL INI !!! ... AKTA HASUTAN MEMANG TAK DISUKAI OLEH KAKI HASUT MACAI PR!!!



Kita dah nampak. Kita dah dengar dan kita dah tau. Tindakan dalam 10 yang buat hanya dua kerat ajer yang kenak.Banyak lagi di luar sana yang bebas. Yang aku tak faham ahli politik yang macam jalang buat hasutan boleh senang di bebaskan tapi rakyat yang macam biasa lama di simpan DALAM OVEN JENAYAH!!!





KALAU AKTA HASUTAN NAK DI MANSUHKN BERMAKNA TAK LAMA LAGI KESAH HASUT MENGHASUT AKAN KEDENGARAN ATAS PENTAS. TAK KIRA SIAPA DIA. SEBAB DAH DI MANSUHKAN MACAM ISA. BERMAKNA AHLI POLITIK YANG TAK PUAS HATI AKAN HASUT MENGHASUT!!! 



MELAYU CELAKA, CINA BABI, DAN KELING PUNDEK←←←CONTOH. 


LIHAT SAHAJA ISA DI MANSUHKAN SOSMA DI TUBUH ADAKAH IA BERKESAN?


Hina demi hina antara agama, bangsa dan banyak lagi dah berlaku. SAMPAI AGUNG, SULTAN, PDRM DAN TENTERA DAH TAK ADA SEGAN SILU. RAKYAT TAK SUKA, HINA DAN CACI. Jangan marah Malaysia akan datang bakal dapat gelaran RAKYAT YANG TAK TAU BERADAB.

KEKALKAN akta hasutan dan kembalikan akta ISA....MINTAK KERAJAAN MALAYSIA KEKAL KAN AKTA HASUTAN;MINTAK AKTA ISA D'KEMBALIKAN......



MAMAT NI ....kalau kat India hidup merempat ..... rumah pun plaster tahi lembu .... pendatang besar kepala .... lupa asal usul !!! INI TANAH MELAYU ...... PENDATANG TAK SUKA .......BOLEH BALIK NEGARA ASAL !!!



Kenapa tak disimpan aje dalam oven...lagi dibiarkan lagi gila dia menghasut.



Kalau orang melayu cakap macam ni, apa perasaan orang india agaknya???



"orang india memang tak guna,bila mati je mesti mau bakar,tak tahu ke pembakaran terbuka boleh mengakibatkan jerebu melanda,sekarang pun musim panas memang akan bertambah teruk keadaan.." orang india marah tak???



MAMAT  NI MEMANG CELAKA!!!



Majoriti rakyat Malaysia menyokong KPN .....agar ISA dikembalikan demi menjaga keselamatan dan kesejahteraan rakyat ....... 



Itulah, ada akta ISA dimansuhkan. Ini akta hasutan nak pula dImansuhkan. Nak populariti tapi sedar tak paria ni dah mula berani mencaci raja-raja melayu. Dan bangsa melayu sendiri masih lagi  tak sedar berkomplot dengan paria ni!!! 






Kalau sultan dan raja tak ada lagi...ibarat kata orang-orang melayu akan hidup tanpa identiti dan payung untuk rujukan penyatuan bangsa! Kita hanya tinggal ada keretapi tanah melayu dan raja melayu aje lagi.Itu aje identiti melayu kekal bertahan!!!


Dan lagu negara ku tak akan berkumandang lagi.Marilah sama-sama kita pertahankan raja dan sultan kita...amin.



Ps. Wahai bangsa bangkitlah bersatulah mempertahan Kesultanan Melayu. Lihatlah singapura apa dah jadi dengan orang-orang Melayu disana. Jangan sampai kita di kotak-katikkan oleh bangsa yang durjana. Allah Hu Akbar........!



Semua ini DS Najib tolong ambil serius dengan keadaan yang ada sekarang ini sebelum terlambat.



No comments: