NUFFNANG

Tuesday 9 September 2014

ARTIKEL YANG TERLALU MENARIK UNTUK DIBACA OLEH SEMUA TERUTAMANYA NAJIB, AHLI UMNO, AHLI PAS, ANWAR, AHLI PKR DAN DAP!!! .... NAMPAKnya PRESIDEN PAS dah 'SCORE' lebih MARKAH di hadapan RAKYAT berBANDING DS Najib kali ini?

ARTIKEL YANG TERLALU MENARIK UNTUK DIBACA OLEH SEMUA TERUTAMANYA NAJIB, AHLI UMNO, AHLI PAS, ANWAR, AHLI PKR DAN DAP!!! .... NAMPAKnya PRESIDEN PAS dah 'SCORE' lebih MARKAH di hadapan RAKYAT berBANDING DS Najib kali ini?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Sebelum ini RAMAI mengatakan bahawa PRESIDEN PAS DS HJ Hadi meRUPAkan PRESIDEN PAS yang paling LEMAH jika diBANDINGkan dengan ALLAHYARHAM DR. Burhanuddin AL-HELMY, DATUK Asri MUDA atau DATUK Fadzil NOOR..  RUPA-RUPAnya, DS HJ Hadi jugak ada KARISMAnya tersendiri dan TIDAK KALAH berBANDING para PRESIDEN PAS yang terdahulu.. Walaupun IMEJ DS HJ Hadi terCEMAR apabila PAS berSEKONGKOL dengan PKR dan DAP La'anatullah dalam PR, NAMPAKnya bukan seMUDAH itu untuk mengANGGAP PAS di'KELDAI'kan.. Itu yang kita NAMPAK menerusi kenyataan DS HJ Hadi seperti dalam KLIP ini..

 KLIK IMEJ UNTUK VIDEO
KLIK IMEJ UNTUK VIDEO
KLIK IMEJ UNTUK VIDEO
http://www.youtube.com/watch?v=nfiuszFUN1k
KLIK IMEJ UNTUK VIDEO

Cumanya, kita ingin TANYAlah kat DS HJ Hadi, bila nak TARIK BALIK ayat di bawah ini? HE!HE!HE!


Sebenarnya, jika anda TELITI KLIP terSEBUT, anda akan dapati bahawa DS HJ Hadi bukan sahaja memPAMERkan 'AURA' kePIMPINan yang turut meMALUkan segelintir PEMIMPIN UMNO, DS HJ Hadi jugak secara TIDAK langsung telah menDEDAHkan keKUATan PAS yang dah pun WUJUD selama 63 TAHUN dan masih AMPUH walaupun pernah berPECAH dan pernah berGERAK secara SOLO.. Apakah keKUATan itu? Mintak MAAFlah, ada BAIKnya anda TELITI sendiri apa yang kita MAKSUDkan di dalam KLIP-KLIP tersebut.. Yang NYATA, UMNO jugak ada keKUATan yang SAMA tapi semakin LUNYAI dek KEMARUK nak jadik  LIBERAL! 


Sebelum ini kita jugak diFAHAMkan bahawa Lebai-Lebai PAS ini JUMUD, terlalu TAKSUBkan PEMIMPIN dan BODOH.. Selepas meneliti KLIP-KLIP di atas, kita FAHAM kenapa PAS mampu menarik golongan berPENDIDIKAN hingga tahap PhD menyertai 'JEMAAH' mereka.. Malah, KONSEP 'TARBIYAH' dan USRAH PAS jugak sebenarnya mempunyai RAHSIA keKUATan PARTI ini.. Maka tak HAIRAN jika DS HJ Hadi sendiri CUKUP yakin PAS masih mampu 'SURVIVE' walaupun WUJUDnya PASMA atau PAS diTENDANG keluar dari PR.. Sedangkan UMNO pulak masih terKIAL-KIAL tak TAHU yang PARTI ini NASIONALIS atau LIBERAL?

Kita PERCAYA jika puak-puak 'PARASIT' dan 'ERDOGAN' keluar beRAMAI-RAMAI dari PAS pun PAS tetap 'SURVIVE'.. Sedangkan cuba UMNO pulak SINGKIRkan puak-puak berOTAK LIBERAL dari PARTI mereka yang sebenarnya NASIONALIS? Maunye meRAUNG-RAUNG DS Najib  dan mereka yang LIBERAL tuh nanti seolah-olah DUNIA dah terbalik!


PAS biasa KALAH TERUK dan biasa jugak MENANG BESAR.. Dengan KATA lain, PAS dah LALI dengan DUGAAN.. PEMIMPIN mereka berGANTI takde pulak nak jadik LIBERAL dengan BUANG segala IMEJ TOK GURU mereka? UMNO pulak datang puak LIBERAL, terus TUKAR IDENTITI.. Habis dok MANSUHkan segala macam AKTA yang sebenarnya diWUJUDkan untuk meLINDUNGi NEGARA ini, AGAMA ISLAM, KeSULTANan Melayu, BANGSA dan BAHASA Melayu.. Jika PAS berjaya menyingkirkan puak-puak 'ERDOGAN' dan keluar dari PR, PAS masih mampu menyaingi UMNO walaupun DS HJ Hadi dan kePIMPINan PAS sekarang 'RESIGN'! 

DS HJ Hadi 30 TAHUN dulu terKENAL dengan EKSTRIMISnya menerusi AMANAT HJ Hadi dahulu.. Malah, dia jugak pernah mengENGKARI AMANATnya sendiri apabila berSEKONGKOL dengan DAP La'anatullah semasa ZAMAN REFORMASI hingga sekarang.. Namun, HARI ini mungkin kerana USIA dan PENGALAMANnya, DS HJ Hadi dah tak GUSAR pun jika PAS berGERAK sendirian setelah puak 'ERDOGAN' diSINGKIRkan ke dalam PASMA.. Malah, PELAPIS kePIMPINan PAS selepas ini pun pastinya akan mengekalkan IMEJ TOK GURU mereka walaupun PAS keseorangan.. Kot mana pun PAS pasti akan ada penyokongnya seLAMAnya!


Bagaimana pulak dengan UMNO? Siapakah PEMIMPIN selepas kePIMPINan DS Najib berAKHIR? Takkan 'MANGKUK AYUN' yang KEMARUK nak jadik SELEBRITI ini?





Dengar KATAnya bukan MAIN SERONOK dia 'BerZUMBA'? Err.. 'ZUMBA' ini BUDAYA Melayu ke? Oh ye, dah ke mana dah ULAMA MUDA dalam UMNO HARI ini? Bukan apa, kita tengok suasana 'ZUMBA' tuh dah macam PARTI LIAR dah walaupun diKATAkan untuk tujuan berSUKAN..Dengan PAKAIAN SUKAN yang KETAT dan berCAMPUR bukan MUHRIM.. Apa dah BISU ke ULAMA MUDA UMNO?


HE!HE!HE! USTAZ Fathul BARI tak nak 'SOUND' ke? Takkan nak KATAkan itu diBENARkan dalam ISLAM? Sedangkan 'POCO-POCO' yang lebih SOPAN pun kena HARAM pasal ada UNSUR 'RITUAL' AGAMA lain? Ini dah KEMARUK nak jadik SELEBRITI bukan nak jadik PEMIMPIN ke arah keBAIKkan.. Itu lebih CONDONG kepada SELEBRITI gaya BARAT bukannya SELEBRITI tempatan pun?

Wallahualam..  

No comments: