NUFFNANG

Friday 12 September 2014

#PengkalanKubor: Alamak... Calon PRK PAS Adalah Pengikut Anwarinas Songsang?

#PengkalanKubor: Alamak... Calon PRK PAS Adalah Pengikut Anwarinas Songsang?


Ntah sengaja atau tidak sengaja belum lagi bermula kempen PRK Pengkalan Kubor PAS telah membuat satu kesilapan besar...

Bukan saja calon PAS adalah seorang kroni Anwarinas tetapi juga pengikut budaya songsang dan sesat di sisi Islam. Buktinya menjadi pengikut gerakan R yang mempunyai unsur-unsur sesat!

Rakyat mula mempersoalkan apakah jadahnya calon PAS; Wan Rosdi Wan Ibrahim mengikut perangai puak-puak R yang di belakangnya adalah Husam Musa?

Simbol R bertentangan dengan syiar Islam. Nampak sangat ada pengaruh Anwarinas, Comango dan PASMA dalam pemilihan calon PAS Pengkalan Kubor.

Bukankah Husam Musa seorang Anwarinas yang amat-amat tidak disukai oleh sebahagian besar pengikut pro ulama PAS dan juga istana Kelantan?

Bukankah si Husam Musa dan pengasas R dikenali sebagai puak-puak gedebe yang malas kerja, buat projek selalu terbengkalai, selalu buat kacau berdemo sana sini, banyak berjanji tetapi habuk pun tak dak. Yang mereka tahu hanya bagaimana nak kedarah duit free dari royalti minyak yang sememangnya bukannya hak mereka!

Ore lagu ni nak dijadikan pemimpin Pengkalan Kubor???

Nyata sah spesis Wan Rosdi ini adalah spesis Che Long bekas calon PAS Kuala Besut yang juga merupakan kroni si Husam Musa Pantalon. Dok tau buak kijo hanyo menurut arahe Husam sokmo...


Ya... memang betul juga Anwar telah meletakkan seorang Anwarinas aka Juburian untuk menjadi calon PAS di Pengkalan Kubor. 

Menteri Besar Dato' Ahmad Yaakob nampaknya terpaksa akur dengan kehendak Anwarinas aka Juburian sebagai galang ganti merestui tindakan PKR merasuah PAS di Kelantan demi memberikan laluan dan sokongan kepada bini Anwar menjadi Menteri Besar Selangor yang baharu. 

Saja nak tanya selama jadi Penyelia PAS di Tumpat berapa banyak duit Abe Dee gunakan untuk memakmurkan syiar Islam dan rakyat di Tumpat? 

Ternyatalah tepat sangkaan dan ramalan bahawa Anwar dan DAP melalui pengaruh Anwarinas iaitu Dr Hatta Ramli dan Ahli Parlimen Tumpat; Dr Kamaruddin Jaafar telah meletakkan agennya dengan harapan jika menang nanti boleh merosakkan pemikiran ADUN-ADUN PAS yang lain dalam pentadbiran negeri Kelantan.

Nyata Anwar, Husam dan segala Anwarinas sedang merancang mengambil alih kepimpinan ulama di Kelantan...hebatkan perancangan Anwar?

Muko Abe Dee mase sokmo...guano?
Sekali lagi nampaknya PAS Kelantan telah menjadi keldai tunggangan pihak lain secara sedar....mana maruah mu PAS?

  







source : mymassa

No comments: