NUFFNANG

Sunday 7 September 2014

ARTIKEL PALING HARAMJADAH! LUAHAN PARPUKARI TENTANG AKTA HASUTAN, AKTA HARMONI DAN SEMUA AKTA @NajibRazak

ARTIKEL PALING HARAMJADAH! LUAHAN PARPUKARI TENTANG AKTA HASUTAN, AKTA HARMONI DAN SEMUA AKTA @NajibRazak

Aku kelakar tengok perangai ahlul politik kita yang bangang nak mampos ni. Aku nak cerita pasal nak manhsuhkan akta hasutan ni dan diganti dengan akta keharmonian. Ni aku nak cerita sikit dan aku harap korang boleh sampaikan cerita ni kat Ketua-ketua bahagian, ketua cawangan dan kepada sesiapa yang bebal dan pandai nak bodek bos aja kerjanya.

Macam ni, kenapa kita semua tanpa sedar atau under subconscious mind menekan PM kita tentang akta hasutan ni? And kenapa perlu kita terlampau takut pada pembangkang yang dah terang-terang kita tahu kebanyakan NGO mereka adalah talibarut Amerika ni? Why? Kenapa kita perlu melayani kerenah pokemak mereka?

Adakah dengan layan kerenah mereka maka kerajaan BN akan dapat majoriti 2/3? Akai ada ka? Kalau PM tukar kulit ka, TPM tukar muka sekalipun mereka ni tetap akan bersama pembangkang dan mereka tetap akan membelasah kerajaan sampai bila-bia punya.

Yang aku pelik kita dok layan depa ni kenapa? OWhh ada sesetengah pemimpin kata ini bukan era Mahathir lagi! So tak boeh guna cara dia. Ini zaman Mdeia soSIAL dans emua boleh jadi perdana menteri maka kita kena hati-hati. Kena jaga hati walau depa baling taik dan mintak benda tak masuk akal.

La ni pakatan punya anjing atau NGO2 pokemak depa nak suruh Najib mansuh semua akta. Mereka mahu negara ini biar berjalan tanpa ada akta-akta yang boleh menyekat segala kegiatan jahat mereka. So kita ni pun susah payah siang malam nak cari jawapan untuk pertahankan PM supaya dia boleh mansuhkan akta hasutan diganti dengan akta harmoni.

Kepada wakil kerajaan atau parti yang tak ke sekolah aku nak ajar sikit ni! Dengar baik-baik aku nukan pandai pun, tapi sebagai rakyat Malaysia yang marhaen aku nak pemimpin kita berani ssikit la, jangan asyik dok layan kerena dan permintaan pembangkang je, apa benda ni beb? Depa mintak benda tak masuk akal pun nak dilayan ke?

Sebagai pemimpin kena tegas dan sebagai penyokong kita jangan jadi lalang dan menyusahkan pemimpin kita. Mana perginya suara-suara ketua bahagian, ketua pemuda, ketua cawangan yang begitu garang sekali pertahankan bos mereka bial ditegur Tun M? Kenapa dalam isu ini iaitu isu memansuhkan akta hasutan ini tidak dibantu dan buat statement pertahan PM?

PM is alone again sebab yang ada sekarang ni hanya berani nak sound sesama sendiri je kan? PM tak pernah janji kata dia akan mansuhkan akta Hasutan dan tak diganti dengan apa-apa akta. Pm secara terang-terang dah berkata ianya akan diganti dengan akta keharmonian. Tapi NGO NGO pukimak bawah label pakatan kata hapuskan terus dan kita pun melayan mereka ni.

Krang kena ingat negara PAKISTAN musnah disebabkan lawyer-lawyer kat sana nak tunjuk pandai. Mereka hancurkan negara itu hingga ke hari ini nak bina balik negara itu menjadi semakin susah. kalau tak percaya google dan lihat sejarah pakistan yang sebelum ini mengagungkan lawyer-lawyer kat sana.  Jangan jadi bebal.

AKu ikut hati nak je suruh Najib kembalikan ISA! Tapi kalau Najib asyik dengar cakap NGO bodoh gay nak mampos ni susah la kita rakyat marhaen yang sokong kuat bos kita ni. Kita nak bos kita tegas dan tak bagi muka soal harmoni ni. Kita ni negara yanga da 3 bangsa dan agama yang berbeza wei. Negara yang sama kaum 2 agama pun tak boleh nak tenteram macamana dengan negara kita? Ini belum aku cerita pasal kaum lain dari Sabah dan Sarawak.

Kalau selama ini semua boleh hidup harmoni tanpa akta harmoni kenapa perlu kita nak buat akata baru. Kembalikan je ISA biar semua rakyat Malaysia tahu batasan kemanusiaan. Kepala butoh la asyik nak ikut cakap pakatan je. Ada ke depa ikut cakap korang atau rakyat?

Ambik contoh Selangor la, apa saja orang kata PKR buat dek je dan terus-terusan mahukan Jijah Kipas jadi MB hingga Tuanku murka dan PAS bagi 3 nama wakil mereka baru la terhegeh-hegeh nak bagi nama baru. Anwar ada video menutuh China Doll dan terbukti meliwat dengan air mani dalam dubur 4cm tapi dia buat selamba kodok dan pengikut dia tetap puja dia.

Yang kita ni pulak, asal pembangkang bukak mulut je dari atas sampai bawah tak boleh tidur malam. Kita jugak cakap depa pakai RBA atau anjing upahan DAP yang menghentam kerajaan dimana-mana pastu kita jugak dok layan mereka. Sebenarnya kerajaan yang ada hari ini dah confuse antara realiti dan fantasi. Media sosial bukan la semuanya. Ya boeh diguna pakai tapi kena tengok juga pada realitinya.

Negara kita perlukan undang-undang yang boleh mengawal rakyat dari menyakiti satu sama lain dan jangan la sebab nak jadi popular dikalangan NGO Pembangkang esok kuasa yang ada pun terlepas. Sorry la Najib my friend aku tegur sebab aku sayangkan kau. Kalau orang lain semua nak cium tangan sampai satu dewan boleh dengar dan kata YES BOSS je kan.

Tapi aku sayangkan kau Najib! AKu seronok tengok cara kau mentadbir negara tercinta ini cuma sebagai PM anda kena berani dan jangan bagi muka kat harami ni semua. I love you man! Please do whatever necessary. Gantikan akta hasutan dengan akta yang lebih keras lagi supaya tidak ada lagi penghinaan pada agama dan Raja-Raja kita!

Lagipun apa nak heran dengan akta hasutan yang ada ni/ Namewee hina azan Pak Menteri jadikan VIP lagi. Alvin Vivian kongkek open pun sampai sekarang bebas. Kita semua tahu kat Malaysia ni kalau bangsa lain hasut semua lepas, kalau bangsa melayu laju je kena dan penyokong kerajaan akan ke dalam dulu semata-mata nak seronokkkan hati pembangkang.

Untung sial jadi PEMBANGKANG atau NGO yang menyokong GAY dan apa saja asal bukan penyokong kerajaan sebab pihak berkuasa pun takut nak usik. kalau penyokong kerajaan bukak mulut sikit akan ke longkang. AKu dah fedup sebenarnya. AKu harap PM kita boleh ubah akan peakara ini dan  kasi buang penasihat-penasihat bertaraf pokemak ni.

Sorry Najib my PM, ini luahan ikhlas Parpukari! Jangan terasa hati tau

Posted by 

source : house pk

No comments: