NUFFNANG

Sunday 21 September 2014

DARIPADA TONY PUA KEPADA TG HAJI HADI – DAH NYANYUK KE?


DARIPADA TONY PUA KEPADA TG HAJI HADI – DAH NYANYUK KE?

Ianya satu posting facebook yang pendek, hanya beberapa perkataan…
pua hadi
Akan tetapi, saya pasti ianya tidak semudah disangkakan.
Saya jangkakan Tony Pua kemudian akan memberi respon yang berikut jika ramai ahli PAS marah:
  1. Akaun saya telah diceroboh. Ini bukan kerja saya;
  2. Ini kerja jahat UMNO dan BN untuk melaga-lagakan PAS dan DAP; atau
  3. Saya minta maaf
Dalam 3 pilihan itu, pilihan ketiga yang paling sukar dijangka berbanding 2 lagi.
Persoalannya… bagaimanakah agaknya respon Mat Sabu, Khalid Samad, 2 ADUN PAS dan mereka yang seangkatan itu dalam PAS?
Sama-sama kita nantikan…
Saga MB Selangor melalui fasa yang baru… menjelang angkat sumpah…

Soalan dijalanan: Siapa MB Selangor yang baru? Bagaimana DS Anwar, PKR, DAP dan penyokong DS Anwar dalam PAS akan memberi tindakbalas?
source : on da street

No comments: