NUFFNANG

Friday 15 August 2014

Naib Presiden PKR Ini Sangat Biadap dan Tak Kenang Dek Untung Bila Anggap PAS Di Bawah Telunjuknya

Naib Presiden PKR Ini Sangat Biadap dan Tak Kenang Dek Untung Bila Anggap PAS Di Bawah Telunjuknya


Tidak hairanlah mengapa sebilangan macai UBN benci sangat dengan hindu sekor ni. Berlagak nak mampus. Udahlah bodoh, sombong pula. Paling tak boleh tahan ialah sikap menyombong tak kena tempat dan lupa yang dia hanyalah peguam yang sangat bergantung kepada lidah putar belitnya untuk hidup. Kalau lidahnya dikerat, dia mungkin terpaksa membalut kepala lutut dan mengemis di tepi jalan kalau tidak pun hidup sepanjang masa dengan botol arak.

Apakah anak hindu ini rasa PAS adalah hamba abdi PKR? Siapa dia di dalam PAS? Taukeh? Yoga? Brahmin?

Tak sedarkah diri yang dia pun jadi Ahli Parlimen Padang Serai sebab undi jemaah PAS. Tanpa undi PAS, dia takkan merasa jadi Ahli Parlimen di kawasan tersebut. Meskipun ramai India di Padang Serai tetapi dia kena ingat, India-India yang asalnya pekerja estet yang sekarang ini ramai daripada anak-anak muda bergiat aktif dalam kumpulan-kumpulan samseng, bukannya reti sangat mengundi. Kalau tak kerana orang-orang Melayu di perkampungan-perkampungan yang berselerak di seluruh Parlimen Padang Serai memilihnya, dia hanyalah peguam pengangkat fail saja.

Sekarang nak main arah-arah pulak supaya PAS ikut telunjuknya?

Siap nak arah-arah TG Presiden untuk akur dengan perintahnya?

PAS Padang Serai, kalau UBN Padang Serai pun hidup segan mati tak mahu, elok jugalah dikuburkan anak hindu tak sedar diri ni. Biar dia rasa, siapa yang jadi tuan, siapa yang jadi pariah jalanan!

Nota: Orang utara tak pernah panggil kaum India sebagai India atau Tamil, sebaliknya semuanya dipanggil Hindu. Anak Hindu dalam artikel ini tidak merujuk kepada agama, tetapi identiti bangsanya. Manakala India yang kurang ajar dan biadap selain samseng dan jahat, dpanggil sebagai PARIA. Harap maklum!

No comments: