NUFFNANG

Wednesday 20 August 2014

Alangkah INDAHnya NEGARA kita jika DS Najib TIDAK perlu berBELANJA berBILION RM untuk mereka ini sebagai peNASIHAT..

Alangkah INDAHnya NEGARA kita jika DS Najib TIDAK perlu berBELANJA berBILION RM untuk mereka ini sebagai peNASIHAT..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Sekarang kita nak TANYAlah kepada DS Najib.. Jika mereka di bawah ini menjadi peNASIHAT kerajaan, apakah NILAI mereka ialah RM 7.2 BILION seperti para 'PUNAH-Sihat' DS Najib sedia ada?


MANTAN CEO MRT Corp. yang sanggup 'RESIGN' walaupun INSIDEN yang berlaku ialah keCUAIan SUB-KONTRAKTORnya yang TIDAK mematuhi PIAWAIan keSELAMATan hingga mengorbankan NYAWA 3 orang pekerja ASING..


KOLONEL Mohammad SAKRI, WAKIL MKN yang ke Ukraine untuk bertemu PUAK pemisah Russia bagi menuntut MAYAT MANGSA MH17..


MEJAR Muhammad MUSTAFFA, INDIVIDU yang menerima 2 KOTAK HITAM pesawat MH17 daripada PUAK pemisah Russia..

Ye la.. Kita meRASAkan mereka yang menjadi 'UNSUNG HEROES' inilah yang sepatutnya menjadik orang di sekeliling Kerajaan DS Najib dan seWAJARnya menjadik peNASIHAT.. Malah, kita CUKUP yakin mereka ini TIDAK perlu pun diBAYAR sehingga RM 7.2 BILION seperti para 'PUNAH-Sihat'nya..

Malah, kita PERCAYA jika DS Najib mengambil mereka ini sebagai peNASIHAT pun ianya TIDAK akan menDATANGkan keRUGIan kepada NEGARA.. Malah, tak perlu pun hingga nak BAYAR sampai RM 7.2 BILION.. TIDAKkah mereka ini berkeLAYAKkan untuk meNASIHATkan bab EKONOMI?


Begitu TINGGIkah EGO seorang PEMIMPIN seperti DS Najib hinggakan dia meRASAkan dia sebagai PEMIMPIN langsung TIDAK memerlukan NASIHAT daripada TOKOH-TOKOH yang 'TIDAK pernah KALAH' dalam DUNIA POLITIK dan penTADBIRan NEGARA seperti mereka ini?


Seorang PEMIMPIN yang HEBAT akan TAHU bila MASAnya untuk meRENDAHkan EGOnya sedikit terUTAMAnya dalam perkara yang dia TIDAK begitu ARIF.. Atau apakah DS Najib sendiri mengKAGUMi seorang 'PUNAH-Sihat' seperti MALAUN ini? KAH!KAH!KAH!


Wallahualam..

No comments: