NUFFNANG

Tuesday 12 August 2014

GEMPAQ DAN PANASSS !! SAIFUDDIN SILA BERI PENCERAHAN !! Saifuddin Didakwa Simpan Rahsia Anwar

Saifuddin Didakwa Simpan Rahsia Anwar

AIDCNews – 11/8/14 – Sekurang-kurangnya tiga Facebooker pro Pakatan Rakyat menyebarkan kenyataan yang dibuat oleh Raja Azman Petra seperti di atas.
Raja Azman anak kepada blogger terkenal, Raja Petra Raja Kamaruddin yang kini menetap di United Kingdom mendakwa Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail pernah memberitahu bapanya (Raja Petra) secara terbuka bahawa dia tahu Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah seorang gay.
“Macai tidak bergaji tidak perlu membuat fitnah kerana ini adalah urusan Saifuddin sendiri untuk menafikan sekaras-kerasnya berita ini dan menyaman malu saya, seandainya berita ini fitnah semata-mata.
“Rakaman suara itu, Insya Allah akan sampai ke Malaysia dan selamat berada di dalam tangan Khalid Ibrahim dalam beberapa hari lagi,” kenyataan Raja Azman dipetik.
Posting Raja Azman itu dibuat pada 9 Ogos, iaitu pada tarikh yang sama Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dipecat keahlian PKR.
Pendedahan Raja Azman itu telah menimbulkan kejutan kepada Facebooker Archidea CronixxAh Lis At Tontowi, dan R Ed Mikael, lantas mereka menggesa Saiffudin tampil untuk membuat penjelasan.





source : aidc

1 comment:

Anonymous said...

Anwar bukan gay, dia ialah bulldozer tua yg tak kenal jantina. semua boleh taroh!