NUFFNANG

Wednesday 3 December 2014

(Video) Punca Kisah Sebenar Lelaki Negro Baju Pink Dipukul Di Jalan Kuching Terjawap

(Video) Punca Kisah Sebenar Lelaki Negro Baju Pink Dipukul Di Jalan Kuching Terjawap

on TUESDAY, DECEMBER 2, 2014 


Sebuah video yang menunjukkan seorang lelaki negro berbaju merah jambu dipukul orang ramai telah tersebar dan menjadi viral di laman Facebook.

Menerusi rakaman video yang tersebar itu, lelaki negro itu telah ditarik oleh beberapa orang awam sebelum dipukul dengan pelbagai jenis objek.

Lelaki berkenaan cuba untuk melarikan diri tetapi usahanya gagal apabila dia sekali lagi ditangkap oleh orang awam. Tindakannya itu menyebabkan dirinya dipukul dengan topi keledar di bahagian belakang kepalanya.




Seorang gadis di Facebook, Kimrie Syahierah Vamps II, lelaki negro itu sebelum itu telah melanggar kereta seorang budak melayu. Mangsa dikatakan cuba menyelesaikan masalah itu dengan cara baik.

Belum sempat hendak berbincang, lelaki berkenaan naik berang lalu menumbuk mangsa seolah-olah kemalangan kecil itu terjadi akibat dari kecuaian si mangsa.




Geng-geng motosikal yang kebetulan ternampak kejadian itu datang membantu dan mengejar lelaki negro yang melarikan diri sehingga ke seberang jalan.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri 

Source : aans

No comments: