NUFFNANG

Saturday 20 December 2014

PANAS BERAPI! HARI INI TERBUKTI DAP ADALAH PARTI KRISTIAN!

PANAS BERAPI! HARI INI TERBUKTI DAP ADALAH PARTI KRISTIAN!

Wachaaaaa!
IPOH : Lebih daripada 5 wakil Badan Bukan Kerajaan (NGO) dari seluruh Perak tampil membuat satu perhimpunan dan bantahan secara aman di hadapan pejabat DAP Perak di sini, hari ini. 

Menurut Exco Wira Perkasa, Mohd Hafez Mubin Mohd Salleh perhimpunan aman berkenaan adalah bagi membantah kenyataan yang dikeluarkan oleh Pengerusi DAP, Lim Guan Eng membabitkan isu penggunaan kalimah ALLAH, di Pulau Pinang. 

“Kenyataan beliau itu telah menyinggung perasaan serta mencabar kesabaran umat Islam. Oleh itu, perhimpunan ini diadakan sebagai membantah apa yang dikatakan beliau mengenai isu sensitif berkenaan,” jelasnya lagi. 

Katannya lagi, pemimpin pembangkang tersebut telah mencabar Perlembagaan negara pekara 11(4) dan beliau juga telah menidakkan kuasa Yang Dipertuan Agong mengenai Agama Islam. 

“Tidak wajar bagi ketua pembangkang itu terus memprovokasi umat Islam dengan kenyataan sedemikian dan sekiranya ingin berpolitik teruskan, tetapi jangan sesekali menyentuh isu berkaitan Islam,” katanya.

Baca seterusnya di Perak Today..

Parpukari: paling best sekali DAP bila kena serang tadi tukar cerita kata banner kempen Kristian mereka dikoyak oleh pelampau Muslim dari Perkasa dan UMNO! What the fuck? Apasal DAP dok promo Kristianiti? Dulu bila kita tulis pasal ni, banyak anak haram yang dok bela kata DAp bukan parti Kristian. Aik la ni DAp dok promo Kristian!?

Wow! DAP memang parti Kristian dan kini mereka nak tuduh umat Islam nak mengkasari mereka pulak! Apa cerita ni? Kantoi? DAP itu KRISTIAN, KRISTIAN itu DAP! Kalau sipemakan babi kena tipu aku tak heran la, tapi ada gak melayu belacan bebal nak mampos sokong parti mubaligh ni. Wow
Source : house pk

No comments: