NUFFNANG

Monday 22 December 2014

PANAS GUNUNG BERAPI !!! ... LIM KIT SIANG DAP TABUR FITNAH - TERUK DI'HENTAM' DALAM MEDIA SOSIAL !

PANAS GUNUNG BERAPI !!! ... 

LIM KIT SIANG DAP TABUR FITNAH - TERUK DI'HENTAM' DALAM MEDIA SOSIAL !

Lim Kit Siang, kroni tegar Lim Guan Eng DAP, kantoi menipu dan menabur fitnah di dalam twitter beliau. Veteran tua DAP itu menabur fitnah kononnya penerbangan Air Asia terpaksa berpatah ke Senai kerana banjir (ponding) di KLIA2.

Lihat printscreen di bawah : 


Pembohongan dan fitnah jijik Lim Kit Siang DAP itu bagaimana pun disedari oleh pengguna twitter dan meminta beliau supaya tidak menabur fitnah.

Setelah sedar bahawa beliau berbohong dan menabur fitnah, Lim Kit Siang DAP memadamkan tweet beliau itu. Bagaimana pun, pembohongan veteran tua DAP itu terus diperkatakan oleh pengguna-pengguna twitter. 

Kerana tidak tahan dibalun dan dihentam oleh pengguna-pengguna twitter, Lim Kit Siang DAP menulis satu lagi tweet yang menyebabkan lebih ramai penggguna twitter yang membidas beliau.

Anda baca printscreen di bawah :  


Tweet veteran tua itu,
Unbelievable - the craving for cheapskate publicity. The tweet on wrong info was deleted more than 2hours ago the circus must go on!
Kenyataan bapa Lim Guan Eng DAP itu dibidas oleh pengguna-pengguna twitter. Anda baca printscreen di bawah : 
Woi @limkitsiang its was ur idiotic mistake to tweet unverified info. So with wanna grumble now
 

@limkitsiang next time check yr fact first b4 blaming others


@limkitsiang you are the clown, idiot

@limkitsiang But it's YOU who created the circus. Next time, do some homework first BEFORE tweeting, idiocy goes to you & your twitter admin
Dan cuba bayangkan jika pihak yang menabur fitnah itu adalah pemimpin BN, MiM percaya ianya akan dijadikan bahan berita oleh portal-portal pro-pembangkang dan lidah rasmi DAP. Ianya akan disensasikan selama yang mungkin untuk memburuk-burukkan parti BN.

Ada portal-portal pro-pembangkang yang melaporkan fitnah jijik veteran tua DAP itu? Not likely.

Ada juga yang tweet meminta pihak KLIA2 menyaman Lim Kit Siang DAP kerana memburuk-burukkan pihak tersebut. 

Sekarang, Lim Kit Siang DAP mahu kita 'lupakan' fitnah jijik beliau itu begitu sahaja. Dan melabelkan keprihatinan pengguna-pengguna twitter sebagai 'cheapskate publicity' dan 'the circus'.

Padahal, yang cheapskate ialah bapa Lim Guan Eng DAP itu kerana menabur fitnah di dalam twitter tanpa usul periksa. Circus nya ialah Lim Kit Siang DAP kerana berbohong kepada rakyat. 


Di saat MiM menulis artikel ini, twitter Lim Kit Siang DAP terus dihujani dengan kritikan dek fitnah jijik Lim Kit Siang DAP itu. Dan they have all the rights to bidas veteran tua DAP itu.

Ini link twitter Lim Kit Siang : https://twitter.com/limkitsiang/status/546682605337206784

source : dr mim
  

No comments: