NUFFNANG

Sunday 21 December 2014

GEMPAR!! PUNGGUNG TIGA GADIS MELAYU KETIKA FINAL AFF SUZUKI CUP JADI VIRAL

PUNGGUNG TIGA GADIS MELAYU KETIKA FINAL AFF SUZUKI CUP JADI VIRAL

WALAUPUN semalam pasukan kebangsaan tidak berjaya mengulangi kejayaan menjulang Piala Suzuki AFF seperti yang dilakukan empat tahun lalu, namun diharapkan peminat tempatan akan terus setia menyokong perjuangan Harimau Malaya di masa-masa akan datang.

Namun, dalam ramai-ramai rakyat Malaysia yang berkesempatan menonton di Stadium Nasional Bukit Jalil, rupa-rupanya ada sebilangan kecil penonton yang tidak dapat melihat dengan jelas aksi pasukan negara menentang Thailand semalam.

Piala AFF – Mengapa Ramai Penyokong Yang Terpaksa Berdiri?
Seorang penonton meluahkan rasa terkilannya dengan tindakan tiga orang perempuan yang berdiri di hadapan tempat duduknya tanpa rasa bersalah sepanjang perlawanan berlangsung.

Bila ditegur, wanita-wanita itu kemudian memaki pula si penegur tadi.



Hmm, tak tahulah nak kata apa, sebabnya orang Malaysia memang terkenal dengan budaya sopan-santunnya, tapi kalau dah keadaan bersesak begini, mungkin kumpulan penonton wanita ini tidak mahu melepaskan peluang melihat aksi Harimau Malaya secara live dari depan mata.

Tapi, itu bukanlah bermakna kita perlu berkurang ajar dengan orang sekeliling. Sekurang-kurangnya bertimbang rasalah dengan orang lain yang turut sama membeli tiket. – MYNEWSHUB.CC

Source : pilihan anda

No comments: