NUFFNANG

Wednesday 31 December 2014

GEMPAR! MANGSA BANJIR VIP DI CARI. RAKYAT DIMINTA BANTU!!

Anwar Ibrahim, Orang Hilang No 1 Dicari Ketika Musibah Banjir

AIDCNews – 31/12/14 – Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim merupakan orang hilang nombor satu yang dicari ketika musibah banjir melanda negara.
Perkara ini kerap kali dibangkitkan facebooker pro PAS, antaranya termasuk Huzir SulaimanEl Haraki dan Tuc Tok Usin Ceroi.
Facebooker Lim Sian See menyeru Anwar supaya memendekkan masa cutinya untuk menggerakkan parti bagi membantu rakyat yang dilanda banjir yang sebelum ini mendakwa 53 peratus telah mengundi untuk Pakatan Rakyat.
“Bolehkah Anwar Ibrahim mempertimbangkan untuk memotong bercuti pendek dan pulang ke Malaysia untuk menggerakkan PKR yang mendakwa mempunyai 500,000 ahli bagi membantu mangsa banjir yang terjejas kira-kira 230,000 Rakyat?
“53% rakyat Malaysia yang mengundi anda memerlukan anda lebih dari Wales memerlukan anda pada masa ini.
“Jangan buktikan kepada 53% daripada rakyat Malaysia bahawa anda tidak diperlukan di Malaysia,” katanya.
Facebooker R Ed Mikael pula menyelar sikap double standard pemimpin itu yang sembang kencang pada ‘tulisan’ tapi tubuh badan penulis itu sendiri ghaib entah ke mana.
..Satu parti ini, pemimpin tertinggi langsung tak ambil peduli pasal musibah banjir…hilang ghaib begitu..tapi perutusan tahun barunya cukup panjang…semua salah kerajaan…itu salah…ini salah.
“Depa ni la yang sembang kencang pasal rakyat!,” katanya.

One Response to “Anwar Ibrahim, Orang Hilang No 1 Dicari Ketika Musibah Banjir”

  1. Aku Benci Dajjal
    Dec 31. 2014
    Masa menuntut ilmu aura Ketum dulu, guru ada berpesan Pantang kau satu jangan kena air banjir….

    Source : aidc

No comments: