NUFFNANG

Sunday 15 September 2013

PM NAJIB! TAKE NOTE!! USAHA memPERKASAkan EKONOMI KAUM Melayu/BUMIPUTERA diSERAHkan kepada mereka yang berOTAK LIBERAL?

USAHA memPERKASAkan EKONOMI KAUM Melayu/BUMIPUTERA diSERAHkan kepada mereka yang berOTAK LIBERAL?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Kita menyarankan agar ada BAIKnya kita meLIHAT terlebih DAHULU USAHA perLAKSANAan untuk memPERKASAkan EKONOMI KAUM Melayu/BUMIPUTERA sebelum memuji DS Najib secara PERIBADI.. Untuk MAKLUMAN, selama ini pun bukannya DS Najib TIDAK pernah mengambil INISIATIF untuk memBERIkan 'GULA-GULA' EKONOMI kepada KAUM Melayu/BUMIPUTERA.. Malangnya, AKIBAT DS Najib sendiri TIDAK mengambil TAHU selepas dia sendiri meRASMIkan atau memBENTANGkan sesuatu DASAR sebegini, BANYAK PROGRAM untuk KAUM Melayu/BUMIPUTERA telah di'HIJACK' oleh PUAK-PUAK yang berOTAK LIBERAL..


DiFAHAMkan terdapat 34 'TOUCH Point' yang diBENTANGkan oleh DS Najib semalam.. KeBANYAKkan 'TOUCH Point' tersebut meLIBATkan penyertaan GLC dan AGENSI kerajaan yang TIDAK ASING lagi seperti PETRONAS, UDA, MARA, TERAJU dan lain-lain lagi.. Bagi kita, SEMUA bukan perkara BARU.. ->KLIK<- a="">


Mungkin ianya lebih SESUAI jika kita KATAkan ianya sebagai satu BENTUK penJENAMAan semula oleh DS Najib bagi mengambil semula HATI KAUM Melayu/BUMIPUTERA yang diLIHAT KECEWA kerana DILEMA 'AH-Jib-GOR'nya.. 

Namun demikian, ianya bukanlah terlalu BURUK hingga perlu diKRITIK.. Sebab itu kita SARANkan agar anda SEMUA meLIHAT keSUNGGUHan kerajaan untuk meLAKSANAkan keSEMUA 34 'TOUCH Point' yang diNYATAkan semalam.. Ada MASA sekitar 4 TAHUN lagi sebelum PRU-14.. Oleh itu, keJAYAan kerajaan untuk menJAYAkan keSEMUA 34 'TOUCH Point' ini diLIHAT KRITIKAL untuk menjaga tahap SOKONGan KAUM Melayu/BUMIPUTERA yang telah memBERIkan SOKONGan BESAR kepada UMNO/BN pada PRU-13 lalu.. Walaupun tak sampai 24 JAM, segala USAHA DS Najib ini telah pun diKRITIK oleh KAUM 'AH-Beng'..

Malah, bukan KAUM 'AH-Beng' aje, ada jugak SPESIS berOTAK LIBERAL seperti di dalam Pemuda UMNO sendiri yang seakan 'KePANASan' dengan apa yang diUSAHAkan oleh DS Najib ini.. Ini bakal menDATANGkan MASALAH.. ->KLIK<- a="">


Kita cukup yakin akan ada USAHA bukan sahaja untuk meSABOTAJ, malah TIDAK mustahil USAHA untuk mengGANGGU secara TERUS 34 'TOUCH Point' yang diUSAHAkan oleh DS Najib ini.. Yang lebih menakutkan, PUAK-PUAK berOTAK LIBERAL dalam Pemuda UMNO ini seperti biasa akan memesongkan pemikiran DS Najib dengan FAHAMan LIBERAL mereka bagi mengHALANGnya..

Bagi seorang yang berOTAK LIBERAL, perJUANGan berTERASkan NASIONALISME terlalu LAPUK dan TIDAK RELEVAN.. Walaupun mereka ini menyertai UMNO, sebuah PARTI NASIONALIS, bagi mereka UMNO hanyalah PLATFORM untuk mereka mengejar keMEWAHan seperti dalam SYARIKAT KONGLOMERAT..Walhal, PUAK-PUAK berOTAK LIBERAL ini jika disuruh berNIAGA JUAL gorang PiSANG tepi JALAN pun pasti akan BANKRAP! Sudah terlalu BANYAK kali USAHA untuk memBANTU dan memPERKASAkan EKONOMI KAUM Melayu/BUMIPUTERA diSABOTAJ oleh PUAK-PUAK berOTAK LIBERAL ini.. Apakah TINDAKan DS Najib?


Selagi DS Najib sendiri memBERI MUKA kepada PUAK-PUAK berOTAK LIBERAL ini, selagi itulah jangan diHARAPkan sangat keJAYAan dalam apa-apa USAHA untuk memPERKASAkan EKONOMI KAUM Melayu/BUMIPUTERA.. Yang lebih meRISAUkan jika DS Najib sendiri mengARAHkan PUAK-PUAK berOTAK LIBERAL ini mengendalikan PROGRAM yang diNYATAkan dalam 34 'TOUCH Point'nya ini..Seperti mana DS Najib sendiri menubuhkan PEMANDU KONONnya untuk memBANTU dalam URUSAN penTADBIRan NEGARA, terBUKTI bahawa PEMANDU yang diPENUHi SPESIS berOTAK LIBERAL ini hanya lebih meROSAKkan NEGARA!

Wallahualam..

No comments: