NUFFNANG

Friday 27 September 2013

PDRM, KDN DAN SKMM MESTI SIASAT! MUKHRIZ MAHATHIR ARAH DOKTOR CUCUK RACUN UNTUK BUNUH AZIZAN, KATA PECACAI GUAN ENG!!!

MUKHRIZ MAHATHIR ARAH DOKTOR CUCUK RACUN UNTUK BUNUH AZIZAN, KATA PECACAI GUAN ENG!!!

Thursday, September 26, 2013
Masya-Allah! 

Ada yang menegur kononnya kematian Azizan Abdul Razak buatkan pihak yang menyokong UMNO-BN berpesta pora membuat pelbagai spekulasi. Dan teguran tersebut kemudiannya diancam dengan api neraka.

Malangnya ia hanya nasihat untuk pihak yang tidak sebulu dengan mereka. Ianya samalah macam dalam kes fitnah. Segala KEBURUKAN yang membabitkan pemimpin UMNO dan BN, semuanya benar dan fakta.

Tetapi kalau membabitkan pemimpin Pakatan Rakyat walaupun ada bukti nyata seperti video, gambar dan sebagainya akan dikatakan FITNAH. Cakaplah apa sahaja hatta perbicaraan di mahkamah pun akan dikatakan FITNAH.

Ini penyakit yang sangat sinonim dengan Penyokong Pakatan Rakyat. Mereka akhirnya akan berlindung dan tiba-tiba sahaja bertukar kulit menjadi alim ulama yang sangat menjaga hukum dan adab. Secara tiba-tiba sahaja mereka mengingatkan tentang neraka dan siksaannya.

Cuba pulak tengok apa yang ditulis oleh pecacai Pakatan di bawah. Ingatkan balik tentang BLACKOUT, PETI UNDI JATUH, BANGA 40 RIBU dan sebagainya.

Dan kita percaya dalam beberapa jam sahaja lagi TEORI MUKHRIZ BUNUH AZIZAN akan menjadi viral dan pelbagai bentuk saksi akan muncul!!! 

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

12 comments:

Anonymous said...
saya tak rase ini perbuatan dari puak yang menentang kerajaan tapi datang nya dari puak yang iri hati kerana mukriz akan bertanding naib presiden...
Anonymous said...
ye ler tu..mereka tu baik sokmo.

Ni lah selalu yg berlaku..jika ianya terbit dari pihak pembangkang, dah ler mereka takkan akui malah andaikan ianya dari kem UMNO gak..
Pusing kat mana, mereka tu tetap baik..tak nah nak ngaku salah.

gitu ler..
Anonymous said...
kenyataan itu mahu melaga-lagakan sesama Melayu....
Anonymous said...
kebodohan dan kegilaan pejilat babi dan chin pig tidak mengenal batasan!
Anonymous said...
bila otak penuh taik, imaginasi pun macam taik..inilah contoh melayu penjilat pakatan babi yang cintakan chin peng dan komunis!
Anonymous said...
Ini lah hasil didikan mainan politik melampau kepimpinan Pakatan Runtuh, makin hari makin dijahanamkannya secara total manusia yang menjadi rakyat Malaysia ni. Marilah kita sama2 bersyukur kerana tidak tergolong dikalangan orang2 yang yang tidak sedar yang mereka sebenarnya dirugikan oleh kepimpinan Pakatan Rugi ini.
Anonymous said...
Rasenye mukris blh buat laporan polis utk clear name baik die. Nmpak mcm bodoh tp mane tau ade yg menyamar ke kan?. Korang dah bace ape padi jantan tulis pasal pemergian ust Azizan? Hehehe.. Tu la perangai sebenar korang...
Dyll said...
Tak lama lagi, kalau Karpal Singh / LKS pulak mati, pun arahan dari Mukhris ke????? Kelakar betul lah si Mat Bengong tu. Tulis macam org mabok dadah aje.....
Anonymous said...
RIDhwan shafawi , sendiri taip , sendiri tanggung k . esok jwb kat mahsyar .
Anonymous said...
Pakatan rakyat hanya mmpu melahirkan mnusia2 sewel.
Anonymous said...
hidup sentiasa rela ditipu..

Anwar kabor dia diracuni arsenik..disuntik HIV..kabor dia dah dapat reastu yg dipertuan Agong utk tubuhkan kerajaan..dia ada 36 kotak rahsia..dia sakit tulang belakang..pelakon video tu bukan dia..macam2.

semua ditealn bulat2 semata mata kerana hati telah dibutakan ngan kebencian pada UMNO
Anonymous said...
Jika dibiarkan fitnah begini, Harap Mukriz buat lapuran polis minta siasatan segera dan bawa tukang fitnah ke mahkamah 

No comments: