NUFFNANG

Friday 6 September 2013

WAJIB BACA! Bangun dan sedar lah kamu Bangsa Melayu Islam yang kamu dtelah di gula gulakan oleh Cina chauvinis jika tidak keturunan kamu akan pupus di negara sendiri! Bangsa Melayu Islam bangsa yang senang ditipu!

Bangsa Melayu bangsa yang senang ditipu!



LKY berkempen di kawasan Melayu di Singapura dan bertutur dalam Bahasa Melayu...

Speaker Negeri Selangor berpura pura sayang Bangsa Melayu...

Untuk DAP moto mereka yang baru "Berkorban Apa Saja" untuk DAP walau pun kena pakai baju Melayu...

Sewaktu Lee Kuan Yew cuba membentuk kerajaan PAP di Singapura beliau berkempen memakai songkok, symbol Melayu, dan bertutur dalam bahasa Melayu sewaktu berceramah.  

Kesemua Melayu dapat di pengaruhi untuk mengundi Cina.
Pengkhianat negara Tian Chua juga memakai sewaktu berkempen juga menyambut orang Melayu di sabuah surau juga memakai baju Melayu.

MP Cina Serdang memakai baju Melayu lengkap seketika melawat keluarga Melayu semasa Hari Raya.  Dan Selangor DAP speaker Hannah Yeoh memakai baju kurung bergambar dengan perempuan Melayu.

Kesimpulan nya, Cina cauvinis DAP ni semua nya tahu bahawa bangsa Melayu memang senang di pengaruhi emosi mereka sebagai contoh, orang asing macam Cina DAP dan PAP pakai baju Melayu orang Melayu semua lemah dan menyokong.

Bangun dan sedar lah kamu Bangsa Melayu yang kamu dtelah di gula gulakan oleh Cina chauvinis jika tidak keturunan kamu akan pupus di negara sendiri!

No comments: