NUFFNANG

Thursday 8 January 2015

PANASS ... Anwar Mula Bayangkan INCOME PKR Banyak Terjejas

PANASS ... Anwar Mula Bayangkan INCOME PKR Banyak Terjejas


Ramai yang selalu tertanya-tanya, mana datang fund PKR selama ini. Macam tak pernah habis. Sentiasa sahaja ada duit macam tak pernah surut.

Tapi dalam mesyuarat strategik inner circle baru-baru ini, Anwar sudah membayangkan bahawa PKR tidak akan ada INCOME seperti zaman dulu-dulu lagi. Banyak benda yang sudah tidak sama.

Beberapa tycoon yang senantiasa kuat menyumbang kepada PKR sudah mula senyap dan tak mahu memberikan sumbangan lagi. Mereka tidak nampak return daripada investment mereka.
Kalau dulu, mereka yakin Anwar ada potensi jadi PM, sekarang impian itu sudah hilang. Tidak ada lagi sebut-sebut pasal Anwar jadi PM.

Masalahnya, funder ini semua tidak percaya dengan Azmin. Dengan Izzah pun mereka kurang percaya.

Semuanya berlingkar dengan Anwar. Susah bila jadi macam ini.

Bila Azmin suruh Faekah & Gang bayar semula duit, semua funder PKR jadi takut. Azmin ini jenis kawan makan kawan. Konon atas nama ketelusan. Padahal dia makan duit kontraktor di PKNS lagi gila. Tak nak pulak pulangkan semula.

Akhirnya, kita semua kena tahu, Anwar berpolitik kerana duit dan keluarga. Simpanan dia dan keluarga cukuplah untuk puluhan tahun. Simpanan orang lain?

source : gelagat anwar

No comments: