NUFFNANG

Sunday 4 January 2015

HUSAM : TNB PUNCA BANJIR DI KELANTAN! ...  TNB JAWAB FITNAH HUSAM

HUSAM : TNB PUNCA BANJIR DI KELANTAN! ...  TNB JAWAB FITNAH HUSAM


TNB-Kenyir2
A Karim Omar - Setelah kiriman saya beredar pada 1hb Januari 2015 untuk menjawab “bagi pihak TNB ”Punca Banjir Di Kelantan Terjawab? Kerana Pembinaan Empangan Kenyir 2?, akhirnya, hari ini, TNB mengeluarkan kenyataan rasmi bagi menjawab fitnah Husam Musa.
Pada 31hb Disember 2014, Husam Musa menyalahkan kerja-kerja pembinaan projek empangan Kenyir 2 sebagai punca banjir di Kelantan. (Baca: Siapa Yang Mula Reka Cerita Projek Empangan Kenyir 2 Sebagai Punca Banjir Di Kelantan?)
Baca kenyataan penuh kenyataan TNB (klik pada imej untuk paparan lebih besar):
Walaupun akhirnya TNB mengesahkan penjelasan yang telah saya utarakan sebelum ini – namun TNB dikira terlalu lambat untuk menjawab sesuatu isu berkaitan reputasi TNB. TNB tidak patut tunggu sehingga hari ke empat baharu hendak jawab secara rasmi.

6 ulasan:

  1. Kusam memang sepesis manusia paling bodoh di dunia setakat ini.
    Balas
  2. Dalam ramai2 pemimpin pakatan,si husam ni le yg paling mengelabah sekali,semacam ada sesuatu yg sangat ditakutinya...apa yer?.Silap2 ,sikit hari lagi dengan alasan pergi bercuti tapi tak balik2 lagi.
    Balas
  3. Tindakan bijak untuk divert sebab sebenarnya punca banjir besar dengan menuding orang lain.
    Balas
  4. Majoriti rakyat Kelantan akan lebih percaya cakap Husam dari maklumat TNB. Husam boleh buat ulangtayang tuduhan melalui ceramah2 yang boleh dibuat berpuluh kali merata Kelantan/Terengganu. Keterangan TNB sampai kepada berapa orang saja. TNB kena buat ceramah sebanyak atau lebih dari yang Husam buat.
    Balas
  5. Saman je Husam tu
    Balas
  6. Puak pengkufur nikmat dan khawarij pencacai tetap dengan kebebalan mereka menyalahkan kerajaan Pusat atas apa jua kesilapan dan bencana. Biar malapetaka banjir di kelantan kerajaan PAS yang handle. Tak payah kerajaan pusat sibuk nak tolong nanti diorang cuci tangan dan ambil kredit kononnya semua diorang buat.
    Balas
    Source : mymassa

No comments: