NUFFNANG

Monday 19 January 2015

Apa Kejadahnya TV3 Berselingkuh Dengan KETUM Anwar Ibrahim Untuk Menjatuhkan Tun Daim?

Apa Kejadahnya TV3 Berselingkuh Dengan KETUM Anwar Ibrahim Untuk Menjatuhkan Tun Daim?

Sejak bila TV3 menjadi lidah pembangkang untuk bersuara? 

Saban hari kita disogokkan oleh TV3 dengan temuramah-temuramah bersama pemimpin-pemimpin pembangkang dan kemuncaknya adalah semalam apabila TV3 telah berselingkuh dengan Ketua Umum (KETUM) Anwar Ibrahim untuk membelasah Tun Daim. 

Lupakah TV3 siapa Anwar Ibrahim yang mereka bogelkan saban malam dalam kes liwat beliau?

CTS mendapat info yang boleh dipercayai terdapat gerakan terancang oleh Hantu Raya (HR) bersama-sama beberapa orang lagi, seperti orang yang pernah mendakwa mempunyai bukti berkotak-kotak terhadap Anwar Ibrahim serta seorang lagi yang bekerja di Pejabat PM sedangkan adiknya seorang pemimpin pembangkang, untuk menjatuhkan Perdana Menteri. 

Mereka telah beberapa kali ditemui bermesyuarat di Shangri La, Putrajaya untuk menjayakan kerjasama dengan KETUM.

Tiada nama dapat CTS kemukakan setakat ini sehingga bukti kukuh kami perolehi memandangkan Hantu Raya (HR) memang terkenal dengan sikap mengupah peguam-peguamnya untuk menutup mulut sesiapa sahaja dengan cara menyaman. 

Namun HR mesti ingat perancangan beliau untuk membunuh karier politik DS Najib Razak dari dalam Pejabat PM bukanlah satu rahsia lagi. 

Ianya merupakan 'open secret' sepertimana rahsia beliau dibuang kerja oleh syarikat makanan terkemuka di Malaysia kerana aktiviti 'blowjob' beliau. 

You better watch out man!

source : cucu tok selampit

No comments: