NUFFNANG

Friday 13 September 2013

PANAS! ZUNAR LAKNATULLAH WAJIB DIHUKUM KERANA MEMPERMAINKAN KALIMAH ALLAH!

PANAS! ZUNAR LAKNATULLAH WAJIB DIHUKUM KERANA MEMPERMAINKAN KALIMAH ALLAH!

Kebiadapan kartunis Zunar yang merupakan macai PR kali ini sudah melebihi batas. Kebebasan beliau berkarya melalui kartun-kartunnya sudah melampau, apabila kalimah Allah dipermainkan di dalam karikatur terbarunya. Kita tidak minta beliau berjuang mempertahankan Kalimah Allah tetapi jangan sampai mempermainkannya demi sokongan politiknya yang sempit.

Jangan memperlekehkan orang-orang Islam yang lain sekiranya anda berjiwa sekular. Tak percaya? Lihatlah gambar-gambar beliau dan isterinya di bawah. Kainpun tak mampu beli bagi isteri menutup aurat, sampai terbonjol belahan dada!

Nama isteri dia Noor Fazlina Rosley. Bekas pelajar MRSM Jasin dan sekarang bekerja dengan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL). Berada di Unit Pembangunan Harta Tanah. Unit ini sekarang telah dijumudkan.

DBKL tidak ada kena mengena dengan Kerajaan ka? Dulu belajar MRSM, Kerajaan tak tanggung ka? Setiap hari laki bini kutuk Kerajaan. Zunar pulak selalu kutuk DS Rosmah Mansor berbadan besar. Bini dia seksi dan ramping sangat ka? Cantik macam Megan Fox ka?


HOUSE PK: Ini aku petik dari blog Cucu Tok Selampit, korang tengok la si Zunar Lahanat ni, dah le rupa dia macam syaitan, pastu dia perlekehkan Kalimah Allah ikut suka dia je dan dia ni menjadi pujaan hati penganut PAS. Apa aku nak cakap lagi?

No comments: