NUFFNANG

Monday 9 September 2013

ALAMAK!! TOKONG LGE DAH GILA BABI DI PDC!?


TOKONG LGE DAH GILA BABI DI PDC

TOKONG LGE DAH GILA BABI DI PDC

Tokong LGE sekali lagi menjadikan PDC hak mak/bapak dia..maklumat terkini beliau telah mewujudkan satu lagi jawatan TIMBALAN PENGURUS BESAR tanpa merujuk kepada pihak JPA atau pun mengadakan sebarang perbincangan terlebih dahulu dengan semua pihak atasan.
Beliau cuma beri arahan kepada PENGURUS BESAR (Kini Bagai Lembu Dicucuk Hidung) untuk melaksanakan semua arahannya. Pandai tak LGE…jika apa-apa berlaku beliau akan menyalahkan PENGURUS BESAR.
Rakan-Rakan semua lihatlah, bagaimana LGE laknat ini menggunakan seorang Melayu (Pengurus Besar) yang begitu jujur dalam melaksanakan tugas untuk kepentingan peribadinya.
Pada hal dua orang Timbalan Pengurus Besar yang sedia ada telah cukup untuk melaksanakan semua tugas-tugas yang di amanahkan. Dalam masa terdekat ini PDC akan mempunyai tiga orang Timbalan Pengurus Besar.
Dengar khabar seorang wanita dari “IWK”…….
Kalau kalian dan rakan-rakan nak tahu, ini juga merupakan mainan Lee Kah Choon (Penasihat LGE merangkap Ahli Majlis – Board Members dan Pengerusi PDCC – PDC Consultancy). Lee Kah Choon MEMANG BERDENDAM dengan Iskandar (Timbalan P.Besar) sejak dahulu lagi. Beliau melihat Iskandar amat berkuasa di PDC, tetapi kini Iskandar mahu tak mahu kena menerima yang Lee Kah Choon adalah bosnya. BAHAGIAN TEKNIKAL yang kini di bawah Iskandar akan diberi kepada Timbalan Pengurus Besar yang baharu. Manakala BAHAGIAN KEWANGAN juga kemungkinan akan di ambil alih oleh Timbalan yang baharu.
Manakala Pengerusi PDCC yang dulunya dipegang oleh Iskandar telah diambil alih oleh Lee Kah Choon. Apa lagi mengamok sakanlah si bongok Iskandar yang begitu setia dengan LGE.
Inilah Melayu paling bodoh di PDC…..wooiii ISKANDAR awak dah tak ada maruah di PDC…eloklah berambus dari jadi mainan Politik LGE dan Lee Kah Choon, awak merupakan bahan mainan mereka berdua.
ISKANDAR….JANGAN MERASUAH PEKERJA-PEKERJA MUSLIM DI PDC DENGAN MEMBERI WANG UNTK MENDAPAT PENGARUH….
Nama kamu kini telah ada di SPRM….Tingkah laku kamu menjadi perhatian mereka, hanya tunggu masa sahaja. Ramai di PDC tahu kamu banyak WANG, naik pangkat sampai peringkat JUSA tanpa perlu melalui prosedur perlantikan biasa. Kamu jangan ingat pekerja-pekerja MUSLIM lapar sangat duit kamu. Walau pun pendapatan mereka kecil tapi tetap hidup bahagia bersama keluarga.
Sepekera lagi…Ingatlah Iskandar, LKC dan LGE tuu Cinabeng, mereka tetap utamakan bangsa mereka. Kamu pun sama mula-mula masuk PDC cuma jadi pegawai biasa di PTSR, kemudian kamu rampas sebahagian besar dari Bahagian-Bahagian penting di PDC.
Perkara yang sama akan berlaku kepada kamu. Ingat di akhir zaman Allah balas secara “CASH” kepada pengzalim seperti kamu. Wahai Iskandar…. Kembalilah kepada perjuangan yang menguntungkan bangsa kamu sendiri dan jadikan ISLAM sebagai tunggak perjuangan, mengapa mengutamakan bangsa KAFIR LAKNATULLAH, fikir guna kepala otak jangan guna kepala lutut.
Kepada..DUA EKOR betina SUZANA & ZAINUN yang begitu taksub dengan Iskandar eloklah melupakan sahaja hasrat kamu untuk NAIK PANGKAT dengan membodek Iskandar, cepat-cepat jauhkan diri kamu daripada beliau.
Iskandar dah tak ada apa di PDC selepas ini. Kami semua di PDC tahu siapa kamu berdua….betina paling bangsat….sanggup menjadi barua suruhan demi kepentingan peribadi.
Kamu berdua lebih takutkan Iskandar dari ALLAH….”Bukan Iskandar yang memberi rezeki kepada kamu berdua”. Semua perancangan kamu berdua di ketahui umum…pada ZAINUN yang sanggup keluar malam bertemu dengan Iskandar…”APAKAH KAMU MENGUTAMAKAN ISKANDAR DARI SUAMI KAMU SENDIRI DI RUMAH”….
Ingatlahhh…masa kamu berdua berkuasa di PDC tak mungkin lama….saatnya hampir tiba. Bertaubatlah sebelum terlambat………

source : pisau

No comments: