NUFFNANG

Thursday 26 December 2013

Wakil Rakyat wanita tidor dengan siapa lepas parti Krismas?

Wakil Rakyat wanita tidor dengan siapa lepas parti Krismas?

Gambar di atas hanya kalender PKR dan bukan mahu dikaitkan dengan kisah seterusnya

Selangor Chronicle punya cerita panas mengenai seorang ahli Parlimen yang dikatakan ada hubungan sulit diluar perkahwinannya. Agak-agaknya siapa ye? 

Kalau disebutkan nama Ahli Parlimen ini, tentu ada yang tersenyum lebar. Tidak kurang juga yang akan memekik-mekik serta menyatakan ini semua hanyalah FITNAH semata-mata. Sebelum ini, skandal gelapnya telah terdedah tetapi kes berkenaan segera ditutup dengan bijak menerusi cara mendiamkan diri dan menyatakan semua itu hanyalah FITNAH.

Namun kali ini nampaknya, bangkai berulat tidak dapat ditutup dengan sehelai daun lagi. Ramai yang sudah tahu rumahtangganya yang sedang berantakan dan dia sekarang sedang galak bercinta dengan seorang jejaka atau lebih tepat lagi seorang bujang tua yang turut mempunyai jawatan sepertinya iaitu AHLI PARLIMEN.

Selama ini, imejnya begitu terjaga rapi. Para penyokong dalam perbahasan mereka, seringkali menjadikan tudungnya sebagai contoh dan alasan mengapa mereka lebih mempercayai Ahli Parlimen tersebut dan keluarganya berbanding pemimpin-pemimpin UMNO. Walaupun terdapat pelbagai versi cerita daripada orang yang mengaku pernah bersama-samanya, terutama ketika dia menjadi gadis liar yang keluar ikut pintu belakang pada waktu malam untuk berseronok-seronok bersama kawan-kawan sebaya pada tahun-tahun 90-an dahulu, namun kelicikan berlakon dan meraih simpati, berjaya menutup aib berkenaan.

Siapa agaknya dari antara 9 ahli Parlimen perempuan dalam sesi Parlimen kali ini. Hmmm... yang mana anak dua? Cari dalam SINI.

Kalau malam tadi pergi parti Krismas, dengan sapa YB tu tidor sekatil agaknya?
source : the unspinners

No comments: