NUFFNANG

Tuesday 31 December 2013

Umat Melayu Islam sila BACA "Telor orang Melayu sekarang dah terpelesok jauh ke dalam...Harga Naik Melanda Negara Cina Komunis Yang Tentukan"

Harga Naik Melanda Negara Cina Komunis Yang Tentukan


Telor orang Melayu sekarang dah terpelesok jauh ke dalam. Mana ada lagi yang berani macam tahun 60an dan 70an dulu. Jika dahulu sewaktu zaman Natrah, habis kena bakar semua sebabkan seorang Inggeris dipaksa murtad. Sebab zaman itu tidak ada PAS yang tiap-tiap hari kelirukan umat Islam Malaysia ini dengan fahaman Islam khawarij dan syiahnya.

Hari ini fahaman Islam khawarij berbudi dan berjasa dengan komunis DAP ataupun Red Bean Army (RBA) yang terang-terang ingin menjahanamkan bangsa Melayu. Sampaikan Negara pun sudah dikuasai oleh RBA DAPig tanpa kita sedar.

Hakikatnya, Cina RBA inilah yang menentukan samada harga barang naik atau pun tidak! Puak komunis yang dibuang negara sendiri itu jugalah yang menentukan samada berlaku huru hara atau pun tidak.

Kalau tak, masakan tarif air di Pulau Pinang naik 100% pun tak jadi isu?? Kalau bukan bangsa mata sepet ini yang berkuasa, masakan lesen perniagaan naik 400% di Selangor langsung tidak menjadi isu hingga sanggup nak gulingkan kerajaan?? Kenapa tak diguling saja kerajaanSelangor??

Jadi, turun dan naik harga barang sebenarnya ditentukan oleh puak mata sepet yang berselindung di sebalik sebuah parti yang menuntut demokrasi di Malaysia ni.

Tapi sayang, Menteri yang bertanggungjawab macam biasa terus tidur lena dibuai mimpi indah. Ultras UMNO tetap kata kita masih kuattt!!! Baru calar sikit jer....liberalist dalam UMNO kata biarkan-biarkan..... "rakyat will adjust accordingly"

Nak buat macamana lagi?? Sebab itu Islam di pijak dalam negara ni! Melayu dipandang sebelah mata oleh mereka waima bumi bertuah ini milik mutlak bangsa Melayu!!

Sebab perangai orang melayu sendiri yang tanpa segan-silu menjual maruah diri dan harga diri pada orang cina. Macam mana bangsa lain nak hormat pada orang Melayu??

Esok, menjelangnya tahun baru 2014, marilah kita sama-sama tunggu dan lihat, bangsa manakah yang paling ekstrim untuk memusnahkan tanahiar sendiri. Bangsa manakah yang akan melalak macam orang sawan, menjerit macam orang takda Iman dan kita lihatlah nanti siapakah yang akan menjadi tulang belakang tukang provok yang dibarisi anak-anak Melayu yang berbin-kan Melayu - Islam??




No comments: