NUFFNANG

Monday 30 December 2013

CAKAP DEGAR-DEGAR NAK GULING KERAJAAN DALAM FACEBOOK, BILA POLIS BURU, HILANG TELUR!!!

CAKAP DEGAR-DEGAR NAK GULING KERAJAAN DALAM FACEBOOK, BILA POLIS BURU, HILANG TELUR!!!

Tuesday, December 24, 2013

Khalid Samad, bekas Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor merangkap Ahli ParlimenShah Alam cuba menafikan kewujudan puak-puak subversif yang sedang giat berkempen menggulingkan kerajaan dengan menyatakan ia hanyalah fitnah golongan tertentu.

Golongan tertentu yang dimaksudkan Khalid Samad, sudah tentulah PDRM dan UMNO serta blogger-blogger dan pengamal-pengamal media yang tidak berpihak kepada Gerakan Gulingkan Kerajaan yang dipelopori oleh SAMM milik Chegu Bard.

Sama ada dia dan para penyokong pendapat mengatakan semua ini fitnah semata-mata, BUTA PERUT atau BUTA MATA, golongan yang sedang memperhebatkan kempen GULING KERAJAAN turut melibatkan ahli-ahli PAS.


Polis telah mengenalpasti pemilik-pemilik yang berkongsi akaun Asmaelz Hadzemy II dan telah meminta mereka untuk menyerah diri. (BACA DI SINI)


Seorang lagi yang sangat galak dengan kempen gulingkan kerajaan adalah AngOh BluRs (Syed Solah).

Individu yang berasal dari Batu Burok ini pernah terkencing apabila disergah dan hendak ditangkap oleh anggota polis sewaktu dia sedang cuba memasang banner di hadapan Stadium bertujuan mengutuk Menteri Besar Terengganu.



Dia juga merupakan Pengerusi Pergerakan Royalti Anak Muda (R Terengganu) dan penceramah yang lari tak cukup tanah apabila berhadapan dengan seorang pegawai polis. Dia juga seorang cameraman dan blogger BULETINONLINE. Dia juga pernah terlibat dengan demonstrasi di hadapan Wisma Darul Iman sebelum PRU13 dan terlibat dalam aktiviti provokasi seperti memasang khemah berhampiran Wisma Darul Iman dan memasang kain rentang yang menghina serta menfitnah BN sebelum PRU13.


Nama: Syed Husain Solahuddin b. Syed Hassan
No. KP: 910127-11-5343
Alamat: Lot 3625, Taman Bukit Indah, Rusila, Marang.
Jawatan: Bekas AJK Gabungan Anak Terengganu (GATE) 2013 -AJK Gabungan Anak Terengganu Insaf (GANTI), Aktiviti Royalti Terengganu (R), bekas pelajar Yayasan Terengganu yang ditarik biasiswa. 
No. Tel: 014-5347103

Siasatan dibuat di bawah 124B KK.


Sementara itu, pada 23 Disember lalu, sebuah video bertajuk, "Mesej Untuk Semua #Rakyat Pilih Dataran Merdeka #RPDM31D10PM" telah dikesan. Video tersebut menyeru orang ramai menyertai himpunan guling kerajaan pada 31 Disember 2013, jam 10:00 malam di Dataran Merdeka Kuala Lumpur menerusi medium Whatsapp.

Video ini dipercayai telah disebarkan pihak pembangkang kepada ahli-ahli mereka dan orang ramai semenjak semalam. Video berdurasi selama 3 minit 42 saat itu berlatar belakangkan filem 'V for Vendetta' menggunakan Bahasa Inggeris dan sarikata Bahasa Melayu, telah dimuatnaik oleh penyokong pembangkang yang menyeru orang ramai atau semua bangsa termasuklah penjawat awam, swasta, buruh, petani, mahasiswa, golongan akademik, guru, doktor, tentera dan polis untuk turut sama menyertai himpunan guling kerajaan pada 31 Disember ini.

source : the flying kick

No comments: