NUFFNANG

Thursday 26 December 2013

@NAJIBRAZAK KENA LAGI ! SATU LAGI PEMBOHONGAN KOTOR CYBERTROOPERS PEMBANGKANG !!

@NAJIBRAZAK KENA LAGI ! SATU LAGI PEMBOHONGAN KOTOR CYBERTROOPERS PEMBANGKANG !!

MiM telah diberitahu oleh rakan cybertroopers BN Pulau Pinang tentang cybertroopers Red Bean Army (RBA) yang menyebarkan satu lagi pembohongan jijik lagi kotor mereka di dalam Facebook.



Kali ini, Najib Razak menjadi sasaran mereka ketika Perdana Menteri kita di Majlis Rumah Terbuka Krismas Peringkat Kebangsaan yang diadakan di Padang Kota Pulau Pinang.

Mereka menabur fitnah kononnya Najib Razak tidak mesra atau tidak melayan Lim Guan Eng DAP dan gambar di bawah dijadikan modal kotor cybertroopers RBA :


Padahal, rakan-rakan MiM yang berada di Padang Kota Lama ketika majlis tersebut melaporkan sebaliknya. Lihat perbandingan foto-foto di bawah. Ternyata RBA yang dikatakan jentera parti DAP itu telah berbohong jijik.

Sangat memalukan !

Sumber : KLIK SINI

Nampaknya, pembohongan demi pembohongan terus dimainkan oleh Red BeanArmy cybertroopers pembangkang di dalam media sosial seperti Facebook dan twitter.

Dan sasaran mereka dilihat tertumpu kepada generasi muda kaum Cina. Mereka menambahburukkan isu dengan sengaja menokok tambahkan pembohongan dan fitnah hanya semata-mata untuk memburukkan parti UMNO dan BN.

Memang menjijikkan!

source : Dr MiM

No comments: