NUFFNANG

Thursday 26 December 2013

KETUA WANITA PAS BODOH WALAUPUN BERTUDUNG LABUH!!!

KETUA WANITA PAS BODOH WALAUPUN BERTUDUNG LABUH!!!


Ini kes kemaruk nak mengenakan PERKASA tapi akhirnya mendedahkan kebodohan diri sendiri!

Siti Zailah Mohd Yusoff, bertudung labuh walaupun lidahnya cukup panjang sampai ke pusat. Ahli Parlimen Rantau Panjang ini sudah beberapa kali menunjukkan bangang yang diselindungi di balik tudung labuhnya. Nampaknya kali ini, dia menambahkan lagi koleksi tidak cukup akalnya.

Weiii Siti Zailah, kalau yer pun kome nak ngenakan PERKASA, agak-agak ler. Takkanlah kome tak nampak betapa janggalnya tulisan pada banner tu. Takkanlah kome tak tahu, itu gambar edit?

Atau pun Siti Zailah memang sengaja hendak membuat fitnah, mendapatkan publisiti meluas dan membuatkan namanya terkenal kerana melakukan fitnah sepertimana Tian Chua menfitnah PM dengan gambar photoshop tak jadinya yang dikatakan oleh Anuwar Berahi sebagai bukti kukuh pembabitan PM dalam pembunuhan Altantuya?

Ini gambar asal. Banner yang difitnah Siti Zailah Mohd Yusoff itu sebenarnya diarak semasa berlaku perhimpunan di hadapan Istana Kehakiman ketika isu kalimah ALLAH dibicarakan di mahkamah.

Tulisan ALLAH JUST FOR MUSLIM FIGHT NO FEAR telah dipadamkan dan digantikan dengan PERKASA sokong kerajaan naikkan harga barang!

Aku tak tahulah kalau fuckatan kata ini bukannya fitnah sebab yang menyiarkannya adalah Ketua Wanita PAS Pusat. Tapi ini memang berniat jahat dan mempunyai mala fidae untuk memburuk-burukkan PERKASA.

No comments: