NUFFNANG

Wednesday 19 August 2009

UNSPIN: Jangan lewatkan kes Mahaliwat...apa yang anda perlu tahu...?!

UNSPIN: Jangan lewatkan kes Mahaliwat


Sumber yang arif memberitahu kes liwat Mahaliwat Anwar akan ditangguhkan lagi pada 2 September. Kemungkinan besar kes Mahaliwat Anwar akan di tangguhkan sampai ke tahun depan. Sumber juga memberitahu bahawa terdapat ramai penyokong Mahaliwat Anwar di pejabat pendakwaraya dan kehakiman.

Hakim jangan subahat dengan Mahaliwat Anwar

Yang amat mencurigakan adalah kemungkinan hakim mahkamah juga memihak sebelah Mahaliwat Anwar. Kita semua boleh melihat bagaimana setakat ini hakim mahkamah telah membenarkan semua permohonan dan desakan Mahaliwat Anwar yang jelas bertujuan hanya untuk melengahkan kes liwat.

Sumber memberitahu bahawa peguam Karpal Singh juga akui bahawa bukti DNA dalam dubur Saiful Bukhari Azlan adalah sangat kukuh. Kali ini Mahaliwat Anwar tidak akan terlepas daripada masuk penjara, minima selama lima tahun.

Kes ini melibatkan kepentingan awam dan memberi kesan kepada keselamatan negara dan keharmonian kaum. Oleh kerana pihak pendakwaraya yang mewakili rakyat Malaysia sudah bersedia untuk menjalankan tugas, kes ini tidak boleh dilambatkan lagi. Sudah tentu mahkamah pun akur akan hakikat ini tetapi mahkamah masih memberi ruang yang terlalu luas kepada Mahaliwat Anwar untuk membantah perkara tak tentu pasal, melengahkan perbicaraan dan sebagainya.

Yang terbaru sekarang ialah permohonan Mahaliwat Anwar supaya pasukan pendakwaraya digugurkan. Ini adalah permohonan tidak masuk akal. Jika mahkamah membenarkan permohonan Mahaliwat Anwara ataupun memberi Mahaliwat Anwar ruang untuk membuat permohonan bodoh seperti ini, ianya bermakusd bahawa tertuduh mampu menetapkan perjalanan bicara mahkamah.

Kami menyeru kepada semua kaum patriot dan warganegara yang mencintai negara untuk mendesak supaya kes liwat ini dipercepatkan dan tidak dilewatkan lagi. Penagguhan kes hanya membangkitkan syak wasangka terhadap hakim mahkamah dan kehakiman negara. Apakah hakim bersubahat dengan Mahaliwat Anwar Ibrahim ?

Sulaiman Abdullah tarik diri bukan saja daripada kes tetapi juga daripada Pakatan Rakyat

Ini juga menjadi sebabnya Sulaiman Abdullah peguam utama Mahaliwat Anwar, telah menarik diri dari menjadi peguam bela Mahaliwat. Sulaiman kini telah kembali bertugas di pejabatnya tetapi beliau tidak mahu terlibat dalam kes Mahaliwat Anwar. Bukan setakat itu saja tetapi sumber kami memberitahu bahawa Sulaiman Abdullah sudah menarik diri daripada semua urusan dengan Pakatan Rakyat.

Kali ini Sulaiman tidak rela ikut arahan Mahaliwat untuk ”menyerang” hakim dan pendakwaraya sebagai terlibat dalam konspirasi, atau pun strategi Mahaliwat Anwar untuk melambatkan kes.

Doktor Myanmar disogok wang oleh Mahaliwat

Sumber juga membertahu bahawa doktor Myanmar di Pusrawi swasta mungkin telah diugut oleh penyokong Mahaliwat Anwar ataupun dia telah disogok dengan duit. Sebab itulah doktor Myanmar itu telah menghilangkan diri.

Doktor Myanmar itu telah berkata bahawa tiada kesan luka pada dubur Saiful yang menunjukkan liwat telah berlaku.

Ini tidak betul ataupun benar. Tidak betul sebab Doktor Myanmar itu tidak membuat pemeriksaan dalam dubur Saiful. Doktor Myanmar hanya melihat dubur Saiful daripada luar. Doktor Myanmar itu tidak memakai sarung tangan ataupun torchlight doktor untuk melihat ke dalam dubur Saiful. Beliau hanya melihat diluar dubur Saiful (maksudnya melihat punggung sahaja).

Ikut prosedur hospital, semua mangsa rogol atau liwat mesti diperiksa faraj atau dubur. Juga Doktor Myanmar itu tidak mahu periksa dubur Saiful dengan mendalam atas alasan Saiful perlu membuat laporan Polis dulu dan juga pergi jumpa doktor di hospital kerajaan.

Pendek kata doktor Myanmar itu tidak pernah melakukan pemeriksaan terperinci dalam dubur Saiful. Maka propaganda Mahaliwat Anwar bahawa laporan doktor Myanmar itu tidak mengesahkan liwat telah berlaku adalah tidak benar sama sekali.

Konek Anwar kecil

Doktor hospital kerajaan pula telah memeriksa dubur Saiful dengan terperinci dan juga dapat mengambil kesan air mani Mahaliwat Anwar daripada dubur Saiful. Doktor hospital kerajaan juga setuju tiada bukti fisikal akan kesan liwat pada dubur Saiful. Maksudnya tidak ada kesan koyak atau luka. Ini disebabkan beberapa perkara seperti berikut:

i. konek Mahaliwat Anwar adalah sangat kecil dan tidak meninggalkan sebarang kesan dalaman

ii. dubur itu tidak mudah luka atau koyak disebabkan dubur adalah saluran najis yang mempunyai pembukaan (diameter) yang lebih besar daripada batang konek Mahaliwat Anwar.

iii. juga kemungkinan bahawa Mahaliwat telah menggunakan pelincir KY-7 ataupun minyak kelapa sawit ataupun minyak rambut merah daripada kedai gunting rambut Nallakaruppan yang melicinkan saluran untuk liwat.

Inilah antara sebabnya tiada kesan fisikal pada dubur Saiful. Tetapi bukti DNA air mani Mahaliwat dalam dubur Saiful adalah sangat solid.

Selain daripada rekod DNA Mahaliwat Anwar yang memang ada dalam fail mahkamah, fail siasatan Polis dan fail Jabatan Kimia (sejak tahun 1998), kali ini Polis juga sempat mendapat EMPAT LAGI CONTOH BARU DNA Mahaliwat Anwar.

Sampai hari ini Mahaliwat Anwar tidak tahu bahawa Polis mempunyai EMPAT LAGI CONTOH BARU DNAnya.

Dan berita yang paling menarik sekali yang patut menggemparkan semua orang terutama sekali Mahaliwat Anwar sendiri ialah bahawasanya EMPAT contoh baru DNA Mahaliwat Anwar ini telah diperolehi oleh Polis melalui seorang pemimpin tinggi Parti Keadilan Rakyat sendiri ! ! Ini kes bocor rahsia sendiri ! ! Tunggu saja lah sampai bicara kes sambung di mahkamah nanti. Kali ini mampus lah YB Babi ! !

Semua kesan DNA ini telah mengesahkan dengan 100% bahawa sisa air mani dalam dubur Saiful datangnya daripada Mahaliwat Anwar.

PI Bala juga disogok wang oleh Mahaliwat

Sama seperti Dr Myanmar, begitu juga dengan kes PI Bala yang telah hilang setelah membuat pengakuan sumpah palsu. PI Bala mula muncul pada umum dengan tiba-tiba di sisi Mahaliwat Anwar. Soalannya kenapa dan bagaimanakah PI Bala boleh bertemu dengan Mahaliwat Anwar? Apa sebabkah PI Bala mengambil keputusan untuk muncul ke hadapan bersama Mahaliwat Anwar pula? Kenapa dia tidak membuat kenyataan akhbar sahaja, video recording sahaja atau membuat aduan Polis sahaja?

Jawapannya adalah paling senang sekali. PI Bala telah disogok wang oleh Mahaliwat Anwar untuk membuat pengakuan palsu. Mahaliwat Anwar faham sudah tentu PI Bala akan dipanggil oleh Polis untuk memberi penjelasan. Mahaliwat Anwar telah memberi arahan kepada PI Bala jika di panggil Polis, Bala mesti ”tukar haluan” seolah dia telah di paksa oleh Polis. Ini akan memalukan Polis dan juga Kerajaan. Dan itulah yang telah berlaku – sama seperti di rancang oleh Mahaliwat Anwar.

Kemudian Mahaliwat Anwar telah bayar duit kepada PI Bala untuk balik negeri ke India di mana PI Bala berada sekarang – hidup selesa makan thosai dan putumayam setiap pagi.

Buat kali ini saya akhiri warkah ini dengan ucapan he he he he !

No comments: