NUFFNANG

Saturday 12 September 2009

YB Zul Kulim cakap, PAS sudah merosakkan ISLAM! Parti PAS patut diharamkan kerana telah sesat!

NIZAR BANGSAT! INIKAH DAP YANG KAU BANGGAKAN?

Gambar ini terpampang di dalam pejabat DAP! Apakah tujuan gambar ini diletakkan di dalam pejabat DAP? Perhatikan gambar ini betul-betul!

Lihatlah betapa sial dan babinya DAP KKK ni, mereka telah mengHINDUkan MB Perak, ini satu penghinaan yang terlampau! Parti DAP SUDAH MELAMPAU!

Wahai saudaraku yang beragama Islam, sanggupkah kamu melihat saudara kamu yang seagama dihina oleh kaum kafir harbi dengan cara begini? Politik, politik jugak, tetapi ini sudah melampau, mereka telah meletakkan 'pottu' di tempat yang sepatutnya ada kalimah Allah!

Masihkah aku perlu mendiamkan diri? MB Perak yang beragama Islam dihina sebegini? Takkan semasa ke pejabat DAP si ahlul PAS dan PKR yang melihat gambar ini tak boleh menegur Puak DAP KKK ini supaya jangan berbuat begitu? Takut nak tegur ke atau korang yang punya idea ni?

Hari itu kat Shah Alam pasal kepala lembu saja kecoh satu Malaya, itu kepala binatang yang sudah mati, ini apa cerita pulak? Kamu memang menghalalkan cara begini kan PAS? Demi kuasa PAS sanggup jual agama pun, nah gambar inilah buktinya! PAS lebih kafir dari kafri harbi sendiri!

Maka betullah apa YB Zul Kulim cakap, PAS sudah merosakkan ISLAM! Parti PAS patut diharamkan kerana telah sesat!

Kami mahu penjelasan dari DAP, PAS dan PKR mengenai gambar ini?

NIZAR DAPBERG! MARI MELAWAT TAPAK KUIL DI SHAH ALAM!

Kepada kawan-kawan sekalian. Jangan lupa misi kita hari ini (sabtu) jam 5 petang untuk melawat tapak kuil di Shah Alam. Luangkan sedikit masa anda di hujung minggu untuk melihat kebenaran yang cuba dipadamkan.

Sila rujuk link di bawah ini untuk aturcara majlis

Aturcara majlis - klik sini

Panduan Ke Tapak Lawatan - klik sini

PERHATIAN : TIADA SEBARANG MAJLIS BERBUKA PUASA DIADAKAN DI SURAU SEKSYEN 23 SEPERTIMANA YANG TERSEBAR MELALUI SMS . (sila rujuk link aturcara majlis diatas)

SEBARANG MASALAH ATAU PERTANYAAN,SILA HUBUNGI EN .KAMAL 017- 384 5897

Sumber : RBF

source : darulehsantoday.blogspot.com

No comments: