NUFFNANG

Friday 25 September 2009

Anwar Adalah PELIWAT Kelas BANGSAT...?!..3 NOV : ANWAR SANGGUP BAYAR RM20 JUTA ?!

Anwar Adalah PELIWAT Kelas BANGSAT...?

Sewaktu musim kempen PRK Permatang Pasir baru baru ini, salah seorang sahabat yang turun padang untuk membantu calon UMNO-BN telah mengadu bahawa rakyat di Permatang Pauh sudah buta dan tuli untuk memahami perkara sebenar kes liwat Anwar terhadap bekas pembantunya Saiful Bukhari Azlan…..

Istilah buta dan tuli membawa maksud mereka TIDAK akan sekelumit pun percaya dan akan buka ruang mendengar kisah liwat ini MELAINKAN kalau “cerita serta penjelasan” datang dari pihak PKR dan Anwar Ibrahim! Malah amat memeranjatkan juga ada seorang Ajk Wanita UMNO dari sebuah cawangan bersama rakan rakannya mengungkapkan kata kata berikut “… kalau Anwar benar benar bersalah kenapa kerajaan takut nak dakwa dia..? Kenapa pihak pendakwa dok tangguh tangguh..? Tak cukup bukti ka nak fitnah Anwar..??..”

Tepuk dahi juga dibuatnya sahabat sahabat yang mendepani kumpulan manusia yang boleh membiarkan pemikiran mereka diliwat oleh “penipuan” tuan punya badan yang bakal menghadapi perbicaraan kes liwat ini… Keadaan ini disahkan setelah mereka yang disebutkan tadi mengakui “mendengar” ceramah oleh pemimpin PKR yang menjadi “penglipur lara upahan” Anwar di sekitar Permatang Pauh sewaktu kempen PRK Permatang Pasir berlangsung.

Nah! Lihat sendiri betapa hebatnya Anwar membuat “turn over” kepada cerita sebenar… Padahal beliau sendiri yang kecut telor untuk masuk gelanggang perbicaraan di mahkamah, bertungkus lumus mahu menangguhkan kes dan berusaha keras mengelak masuk kandang yang dituduh…

Tetapi apabila beliau berkokok dipentas ceramah, segala penipuan pula menjadi cerita kunuuunnya pihak pendakwa yang tangguhkan kes kerana “tak cukup bukti”, malah dikatakan pula Anwar sememangnya bersedia mahu menegakkan kebenaran dalam mahkamah sambil melaungkan slogan retorik palsunya “Lawan Tetap Lawan..”
Begitulah hebatnya penjilat penjilat Anwar ditipu kerana sentiasa terpukau ternganga mulut setiap kali mendengar ceramahnya…

Usaha sulung Anwar untuk “side deal” kes liwat Saiful bermula dengan usahanya “meng-ayat-kan” kata kata pujuk rayu kepada mantan PM, Tun Abdullah Badawi. Pak Lah ketika itu dikatakan telah “terperangkap” dalam satu majlis makan tengahari disebuah madrasah sahabat baik Anwar bertempat di Hulu Langat, sebelum mereka bersurai, diberitakan ada pertemuan sulit secara tertutup Anwar – Pak Lah hampir setengah jam, sila klik sini untuk membaca semula kisahnya.

Baru baru ini juga pernah tersiar khabar berita bahawa Anwar telah berjaya “menyelinap” dan membuat perjumpaan sulit dengan Perdana Menteri kita, Datuk Seri Najib Tun Razak. Pertemuan empat mata itu digunakan oleh Anwar untuk berunding secara “barter trade” – dimana Anwar merayu agar PM gugurkan kes liwat Saiful dan sebagai galang gantinya pula Anwar akan mengarahkan semua barua baruanya tidak lagi menyebut cerita Altantuya dan Ketua Umum PKR itu juga berjanji akan bermastautin diluar negara dengan tujuan tidak lagi mencampuri hal ehwal politik tanahair… Cerita yang pernah disiarkan dalam sebuah laman blog bertajuk “ Gempar! Pertemuan Sulit Anwar – Najib Diatur Oleh Lim Kok Wing “
Sila klik sini.

Hari ini kita dikejutkan pula dengan kisah Anwar Sanggup Bayar RM20 juta untuk Saiful Bukhari Azlan menggugurkan tuduhannya dalam kes liwat ini…!!

Marilah kita jenguk untuk cerita penuh yang dikupas oleh sahabat bloggers kita GAP,
klik sini.

Memanglah BANGSAT tahap si Anwar ini…., di depan penjilat-penjilatnya tak kiralah samada bergelar pimpinan tertinggi PKR, PAS, DAP, pimpinan semua peringkat, ataupun yang sudah bergelar Yb, malah rakyat biasa, Anwar berlagak HERO seolah olah pihak pendakwaan dilabelkan sebagai pasukan pemfitnah upahan kerajaan.

Natijahnya Anwar sendiri yang TAKUT dan terketaQ ketaQ untuk mendepani kes liwat Saiful ini!

No comments: