NUFFNANG

Wednesday 16 September 2009

NIZAR PENGKHIANAT! ULANGTAHUN PERTAMA PENIPUAN ANWAR! apa nak jadiii?

NIZAR PENGKHIANAT! ULANGTAHUN PERTAMA PENIPUAN ANWAR!


Maka genaplah hari ini setahun si Anwar Kunyit menipu 1 Malaysia! Aku masih ingat lagi bagaiman penyokong tegar si al juburi ini menanti dengan penuh debaran detik penukaran kerajaan! Memang suspen betul masa tu kan?

Tetapi bagi yang mengenali si agen yahudi ini, maka mereka tahu ini semua adalah satu pembohongan semata-mata, aku bukan apa, cuma rasa kesian kat penyokong dia yang meletakkan harapan yang begitu tinggi sekali masa itu!

"Terhempas aku bagaikan kaca berderai" itulah petikan lagu nyanyian Shidee dengan tajuk lagunya 'Sayang semuanya sudah terlambat'! Begitulah perasaan penyokong si kaki drama, bekas banduan yang bernama Anwar the Belakang Mari!

Yang hairannya, masih ada lagi umat yang percaya bahawa pengkhianat negara ini seorang yang jujur dan boleh dipercayai! Kesian aku tengok manusia macam ni, bukan apa walau di'kencing' beribu kali mereka tetap menanti!

Insaflah wahai penyokong si Munafik Al Kunyiti! Kembalilah ke pangkal jalan, mana perginya perkataan yang cukup polpular di bibir dia satu masa dulu? WE HAVE THE NUMBERS?

No comments: