NUFFNANG

Monday 14 September 2009

Selangor Anwar Antarturk: Lima Adun PR Membuat kunjungan mesra kepada PM malam tadi

Selangor Anwar Antarturk: Lima Adun PR Membuat kunjungan mesra kepada PM malam tadi
Diberitakan malam tadi lima adun pakatan haram telah membuat kunjungan muhibah dan mesra kepada PM malam tadi dan pertemuan ini juga disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Adakah ini tandanya kerajaan selangor bakal tumbang?Pisau menerima sms dari rakan baik yang berada di"dalam" baru baru ini

SMS dari rakan PKR

UNTUK SEBARAN SEGERA !

TRAGEDI PERAK AKAN BERULANG DI SELANGOR ! Marilah kita sama2 berdoa agar kerajaan rakyat pimpinan ts khalid kekal memerintah slgr.Sumber dari pejabat DSAI mengatakan 11 adun PR akan keluar parti dan akan jadi adun bebas. 5 pas,3 pkr dan 3 dap. Ini semua kerja jahat BN. Jika tiada pilihan ts khalid akan mengadap sultan hari selasa ini utk mohon bubarkan dun. Semua cabang dan ranting diminta bersedia utk gerakan jentera p/raya.. Sama2 kita pertahankan kerajaan rakyat selangor drp terus menjadi mangsa politik jahat BN.

Adakah ini tandanyaDun selangor bakal dibubarkan?ataupun kerajaan negeri bakal berpindah tangan sepertimana berlakunya di Perak.

Krisis dalam PKR melibatkan Khalid Ibrahim dan Azmin Ali kian hangat apabila Khalid Ibrahim dikatakan disingkir kedudukannya sebagai Ketua Cabang(bahagian) Selangor yang menjadikan Khalid sebagai Menteri Besar tanpa jawatan di peringkat cabang atau bahagian. Hal ini ternyata menyebabkan Khalid Ibrahim boleh dipertikaikan kedudukannya sebagai Menteri Besar

Wujudnya perancangan antara adun adun dikalangan pakatan haram ingin menjatuhkan Menteri Besar ,yang ternyata tidak boleh dibiarkan lagi,terlalu banyak kerosakan dan kesilapan didalam pentadbiran yang tidak dapat disimpan lagi. Skandal dan salah guna kuasa oleh exco menambahkan api kemarahan adun adun ini, ditambah agama dan bangsa digadai tanpa pembelaan.Maka mereka mengambil inisiatif untuk mencari jalan penyelesaian.

pertemuan seorang exco mengadap sultan dan pemilihan calon MB baru juga didalam proses .sila rujuk blog rbf


Pisau kata " allah bayar cash"

No comments: