NUFFNANG

Sunday 13 September 2009

NIZAR LAKNATULLAH! PAKATAN HARAM NI MEMANG TAK SEDAR DIRI! kerana penubuhan negara Islam, pas akan ditendang oleh pkr dan dap!!!!!

NIZAR LAKNATULLAH! PAKATAN HARAM NI MEMANG TAK SEDAR DIRI!

Ish ish berbudi bahasanya kan pengikut pakatan haram ni kan, klik sini dan sini! Eh mereka ni semua ahli syurga,mana pernah mereka buat keganasan, mereka semua cakap baik-baik je, dalam ceramah mereka pun, mereka selalu puji pihak lawan mereka kan?

Inikaha cara ISLAM? Mazhab mana yang mengajar korang buat benda-benda macam ni? Sesungguhnya aku tak pernah jumpa manusia jenis HIPOKRIT tahap babi macam pakatan haram ini!

Kalau rakyat masih nak percaya kat pengamal ajaran sesat ini semua, then ALLAH save us all! Mereka menggunakan sentimen agama untuk menyesatkan orang lain! Ingat, balasan dari ALLAH amat pedih bagi manusia yang mempermainkan agamaNya demi kepentingan peribadi!

Kepada yang dok measihat bloggers yang neutral tu, sedarlah diri sikit, bloggers korang ni fitnah sudah menjadi makanan harian dan maki hamun serta memanggil pemimpin lain dengan nama jijik adalah amalan harian!

Korang kata masa jumpa Khalid haramjadah Gereja tempohari, penduduk berperangai macam beruk kan? Nah disini ada video, wahai rakyat Malaysia sekalian, anda nilaikanlah sendiri betapa haramjadahnya perangai pengikut-pengikut syaitan ini!

Apabila ada orang bangun dan tentang kamu maka tiba-tiba kamu yang bangun itu dengan pelbagai tohmahan sedangkan kamu berperangai lebih hina dari syaitan! Tak sedar diri, dah la bodoh memeperbodohkan rakyat pulak lagi!


DITENDANG KELUAR !


















2003 : TUN MAHATHIR ISYTIHAR MALAYSIA NEGARA ISLAM, BILA AGAKNYA PAS NAK ISYTIHAR KEDAH & KELANTAN NEGERI ISLAM.

1. PERTEMUAN dalam suasana muhibbah penulis dengan Ketua Penerangan PKR, YB Tian Chua memberikan beberapa anekdot yang menarik untuk dikongsikan bersama.

2. Sebelum itu, Lim Kit Siang Setiausaha Agung DAP membayangkan ketakutannya jika Pakatan Rakyat tidak berjaya meneruskan kerjasama mereka sehinga PRU-13 berikutan beberapa masalah yang melanda Pakatan Rakyat di negeri-negeri yang diperintah sekarang.

Datuk Mustapha Ali sangat kecewa dengan ulasan Lim Kit Siang itu kerana ia memberikan gambaran kelemahan Pakatan Rakyat.

3. Dalam pertemuan dengan YB Tian Chua, beliau menceritakan cabaran di Parlimen Batu yang terdiri daripada masyarakat Cina kaya dengan masyarakat Cina miskin, masyarakat India dan Melayu. Dalam hal tersebut, YB Tian Chua mengakui masalah bajet akibat daripada masalah ekonomi global yang turut melanda negara kita.

4. . Apa yang menariknya, YB Tian Chua menyatakan bahawa beliau tiada masalah jika PAS berniat menubuhkan negara Islam, beliau tiada masalah jika PAS sekadar bercakap mahu melaksanakan Hukum Hudud, tetapi jangan melanggar garisan yang telah dipersetujui mereka.

Persetujuan itu ialah Tidak boleh menubuhkan negara Islam dan tidak boleh melaksanakan Hukum Hudud. Jika sekadar berkempen, menulis, bercakap ya silakan kerana itulah cita-cita parti PAS tetapi bersama Pakatan tidak boleh dilaksanakan dan tidak boleh dibuat.

JIka dibuat , maka YB Tian Chua menyatakan ketika itu PAS akan ditendang keluar dari Pakatan Rakyat...

5. Jika begitu, nampaknya PAS dipaksa dan terpaksa beretorik sahajalah...Terimakasih kepada YB Tian Chua kerana menjelaskan kedudukan PAS dalam Pakatan Rakyat. Sesuailah YB Tian Chua jadi Ketua Penerangan.

Tolong berikan komen yang berguna untuk Agama, Bangsa Dan Tanah Air.

Jentayuabaka
Suara Politik Taminsari

Snippet - Video Keharmonian Pengikut Pas Mengikut Kacamata Khalid Samad

YB Khalid Samad di dalam blognya mengambarkan perhimpunan membantah pembinaan rumah berhala di Seksyen 23 sebagai ganas dan didalangi oleh parti UMNO. Beliau juga mengelarkan dialog di antara penduduk Seksyen 23 dengan Kerajaan Negeri yang lalu sebagai tidak bertamadun.

Memandangkan pengikut-pengikut Pas adalah mereka yang mementingkan budi bahasa dan bersopan santun, di bawah ini saya sertakan "link" ke Youtube mengenai peristiwa di Terangganu di dalam tahun 2007 dan 2008. Anda nilaikan sendiri betapa bersopan santun dan bertamadun pengikut-pengikut Pas ini:

No comments: