NUFFNANG

Wednesday 2 September 2009

NIZAR PAN TART! LIVE DARI IPOH, SARKAS IPOH MALI!

NIZAR PAN TART! LIVE DARI IPOH, SARKAS IPOH MALI!

updated 2.15 pm - Maaf lewat sikit update sebab baru balik dari hotel Heritage. Kalau korang nak tau si pakatan haramjadah ini buat sidang DUN dalam hotel, apa punya bahalol la pembangkang tongong ni, mereka ini sudah kurang ajar tahap babi sekarang ni.

Mereka sudah tidak menghormati lagi institusi di raja, yang aku pelik nak mampos ni kenapa pihak berkuasa tidak mengambil tindakan terhadap Siva Pandi semasa dia mengeluarkan suara palsu memanggil sidang dewan tempohari?

Aku tak faham la dengan pihak berkuasa ini, boleh sesiapa tolong jelaskan pada saya tak? Si pakatan haramjadah yang masih tak boleh terima kenyataan dan mereka masih dok mimpi menjadi kerajaan lagi!

Inaya adalah sesuatau yang amat menjelekkan apabila si paktan haram penderhaka ini mengadakan sidang dewan dalam hotel pulak kali ini! Apa punya pokemon la pakatan haram ni? Sudah-sudahlah tu! Sampai bila nak bikin kacau?

Hari ini Pakatan Haram merasa sangat rimas kerana penyokong yang hadir tidak sampai pun 100 orang, rasanya tak sampai 50 la, ini yang membuatkan mereka makin tertekan, wei pakatan haram! Mereka mesti kena terima hakikat yang rakyat negeri Perak sudah semakin celik!

Bangunlah wahai penyokong FUCKATAN RIOT! Sampai bila korang nak jadi lembu ni???

updated 10.14 am - Nizar haramjadah dan Siva Babi beserta dengan dua ekor anjing bernama Ngeh dan Nga mencuba untuk memasuki SUK, tetapi berjaya dihalang oleh pihak polis, selain dari penyokong pakatan haram terdapat juga penyokong BN! Semasa Nizar Beruk membuat kecoh sambil teriak macam anjing gila, di ketika itu terdengar laungan keramat DAULAT TUANKU, DAULAT TUANKU!

Pada ketika ini Nizar bahalol terkedu, sang pencacai penjilat Nizar marah apabila penyokong BN melaungkan DAULAT TUANKU, aku sendiri tengok depan mata aku, memang sah la pakatan haram ini anti RAJA! Mereka siap maki hamun dan halau balik penyokong BN yang melaungkan DAULAT TUANKU!

Memang bangsat sang penyokong pakatan haram, mereka ini tak boleh dengar perkataan DAULAT TUANKU! Fobia, kalau dah tak suka tak payah la nak tinggal kat negeri Perak ni!

Ini kali pertama aku melihat penyokong BN dah mula bangkit dan memberikan mesej yang jelas kepada ADUN Pakatan Haram yang negeri Perak ini juga ada penyokong BN, bila mereka senyap selama ini bukan bermakna mereka takut!

Setakata ini semuanya sudah bersurai, nantikan laporan seterusnya..

updated 9.41 am - Kelihatan penyokong pakatan haram tidak sampai pun 100 orang yang sedang berkumpul di hadapan pejabat DAP, gang-gang BN pun tidak kurang hebatnya bilamana dari segi bilangan sudah dapat mengatasi pakatan haram.

Pihak pakaan komunis ini sedang mencuba untuk memasuki bangunan SUK sekiranya mereka tidak berjaya mereka akan ke hotel terdekat! Jap lagi saya akan update kan gambar-gambar ke dalam blog! Bangga siot tengok ramai orang BN!

Laporan live dari hadapan SUK Ipoh, setakat ini suasana masih lagi tenteram dan aman, tidak ada apa-apa perhimpunan haram setakat ini! Pihak polis menyekat semua orang dari memasuki jalan belakang SUK ini termasuk dengan pihak media sekali!

Setakat ini masih tidak kelihatan beruk-beruk atau anjing-anjing pakatan harami!

No comments: