NUFFNANG

Thursday 14 May 2009

Gempar! PKR Perak: 1 Ahli Parlimen 1 Adun Perak Akan keluar Dari PR ?!

Gempar! PKR Perak: 1 Ahli Parlimen 1 Adun Perak Akan keluar Dari PR

MEMANG BERITA GEMPAR HARI INI DAN PASTINYA HITS TERTINGGI ... KRISIS POLITIK DI PERAK SEMAKIN PANAS .TIADA LAGI JALAN PENYELESAIAN KE ARAH LEBIH BAIK DALAM MASA TERDEKAT INI .

WALAUPUN KEPUTUSAN ISNIN LEPAS MEMIHAK KEPADA NIZAR BINTANG 3 SEKEJAP DAN DITARIK BALIK SEMALAM OLEH MAHKAMAH RAYUAN YANG MEMBENARKAN ZAMBRY SEBAGAI MENTERI BESAR YANG SAH LAGI SEHINGGA KEPUTUSAN RAYUANNYA DIUMUMKAN . KINI TIMBUL PULAK ISU 1 AHLI PARLIMEN DAN 1 AHLI DUN BAKAL KELUAR DARI PKR PERAK!!!

SEMAKIN HARI SEMAKIN TERDEDAH KEPINCANGAN DAN KERAKUSAN NIZAR SERTA NGA DAN NGEH YANG GILAKAN KUASA SERTA TIDAK LANGSUNG MENDENGAR PANDANGAN ADUN2 MEREKA YANG LAIN .

KLIK DI SINI BLOG PISAU
PANASSS

Adun PKR Kuala Kurau dan Ahli Parlimen PKR Bagan Serai akan keluar dari PKR. Difahamkan rundingan telah pun diadakan malam tadi dengan wakil BN Perak. Adun Kuala Kurau ini saya difahamkan terlalu meluat dengan perangai Nizar,kerana langsung tidak berbincang dengan semua Adun dalam kemelut poltik di Perak.

Manakala Ahli Parlimen Bagan Serai itu pula ada masalah dengan Ketua Bahagiannya. Difahamkan ketua bahagiannya telah memberi amaran kepadanya yang berbunyi begini 'jangan harap kamu akan dipilih sebagai calon dalam pru akan datang'.



ADAKAH INI PETANDA PR DI PERAK BAKAL MENUJU KEHANCURAN ??? DENGAN KEMELUT YANG ADA DI DALAM PAKATAN SENDIRI ADALAH TIDAK WAJAR DIBUBARKAN DUN PERAK . JIKA ADUN PKR KUALA KURAU INI KELUAR BERKMAKNA BELIAU BAKAL MENGIKUT JEJAK 3 ADUN BEBAS ITU .

Akhir kata, sepotong ayat Al-Quran untuk renungan kita semua..

قُلِ اللَّهُمَّ مَالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِي الْمُلْكَ مَن تَشَاء وَتَنزِعُ الْمُلْكَ مِمَّن تَشَاء وَتُعِزُّ مَن تَشَاء وَتُذِلُّ مَن تَشَاء بِيَدِكَ الْخَيْرُ إِنَّكَ عَلَىَ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ

Katakanlah (wahai Muhammad): "Wahai Tuhan yang mempunyai kuasa pemerintahan! Engkaulah yang memberi kuasa pemerintahan kepada sesiapa yang Engkau kehendaki, dan Engkaulah yang mencabut kuasa pemerintahan dari sesiapa yang Engkau kehendaki. Engkaulah juga yang memuliakan sesiapa yang Engkau kehendaki, dan Engkaulah yang menghina sesiapa yang Engkau kehendaki. Dalam kekuasaan Engkaulah sahaja adanya segala kebaikan. Sesungguhnya Engkau Maha Kuasa atas tiap-tiap sesuatu. (Ali-Imraan, ayat 26)Wassalam....

LINK
PERMULAAN SEBUAH LAGI PERJUANGAN- Datuk Dr Zambry
AKU CABAR KAU NIZAR !! - PARPUKARI
2 WAKIL RAKYAT PAKATAN BAKAL KELUAR
ANWAR PERIOD ??
Realiti politik di Perak
Siapa ahli politik ,Siapa Negarawan di Perak ??

No comments: