NUFFNANG

Wednesday 27 May 2009

DEBAT EZAM vs HUSAM : CALON TIMBALAN PRESIDEN PAS CABUT LARI ! ! sungguh memalukan. cukup memalukan. alahai husam....

DEBAT EZAM vs HUSAM : CALON TIMBALAN PRESIDEN PAS CABUT LARI !

sila klik pada gambar untuk besarkan imej !

sungguh memalukan. cukup memalukan.

HUSAM 'CHICKEN RUN' TELAH CABUT LARI !!!!!!

inilah berita yang kami terima daripada informer kami. husam musa aka 'chicken run', yang semalam telah mengumumkan untuk bertanding kerusi timbalan presiden pas telah cabut lari daripada berdebat dengan pendekar umno, ezam mohd nor !

ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR

ceritanya sensasi ini bermula begini .

pihak TV9 telah menjemput husam 'chicken run' untuk berdebat dengan naib presiden umno zahid hamidi. atas beberapa tugasan menteri yang tidak dapat dielakkan, zahid hamidi terpaksan menarik diri.

oleh kerana pihak tv telah mengiklankan debat ini seminggu yang lepas, maka pengganti zahid telah dicari.

tajuk perbincangan debat masih tidak berubah , iaitu ' RASUAH POLITIK'.

bagi menggantikan zahid , pihak penerbitan tv telah berjaya mendapatkan replacement, ezam mohd nor orang yang dikira cukup layak untuk berbicara mengenai rasuah.

penggantian nama zahid kepada ezam sebagai wakil pendebat umno telah dimaklumkan oleh pihak tv. malah 2 hari sebelum perdebatan berlangsung, press secretary husam telah mengeluarkan kenyataan balas kepada penerbit tv menyatakan KEHADIRAN DAN PERSETUJUAN HUSAM BERDEBAT DENGAN EZAM, SELAKU WAKIL PENDEBAT UMNO.

2 hari iklan debat dalam siri hujah ini telah dilakukan. bila tiba masanya...

TEPAT JAM 8.30 EZAM MOHD NOR TELAH SAMPAI KE PENTAS UTAMA TV3.DIIKUTI DENGAN HUSAM..AKU ULANG HUSAM BERSAMA 5 ORANG PENGIRING NYA MASUK KE PENTAS UTAMA , TV3 !

pada satu ketika husam duduk bersama ezam, dalam posisi yang agak jauh dan mereka tiada berkata apa-apa pun kerana husam sibuk di talian.

entah bagaimana, husam telah keluar bersama pengiringnya dan berbincang sesama mereka. wakil husam telah menemui salah seorang krew yang terlibat dalam siri hujah menyatakan PENARIKAN DIRI HUSAM UNTUK BERDEBAT SECARA LANGSUNG DENGAN EZAM !

kecoh di konti, kecoh di perkarangan lobi TV3 MALAM TADI. penarikan diri oleh husam cukup mengejutkan. seluruh krew penerbitan HUJAH TV9 sedaya upaya memujuk husam meneruskan rancangan.

husam tetap dengan pendiriannya. profesor agus yang berada di kawasan kejadian telah memperli husam di depan orang ramai ' KAWE MALU, BELUM BERTARUNG LAGI MU MENGAKU KALOH ' !

pegghhh..cukup panas dan mengejutkan. ezam yang melihat dari jauh suasana kecoh, tersenyum tanda VICTORY, ...YA UMNO TELAH MENANG ! AKU ULANG UMNO TELAH MENANG !

ezam mohd nor kini menjadi pejuang, panglima perang umno ! kerana apa gap ? kerana sebagai seorang ahli biasa umno, ezam telah menggentarkan jiwa husam, kepala erdogan yang bakal bertanding kerusi timbalan presiden pas !

EZAM TELAH MEMALUKAN CALON TIMBALAN PRESIDEN PAS ! EZAM TELAH MENJULANG KEMBALI SEMANGAT KEBERANIAN UMNO ! DAN INDIKASI YANG LEBIH PENTING, EZAM TELAH MENJATUHKAN MARUAH TALIBARUT ANWAR IBRAHIM DALAM PAS, HUSAM 'the chicken run' !!!!!

sekarang anda telah mengetahui kisah memalukan ini, apa yang harus kita fahami dari situasi penting ini .

HUSAM BACUL, PENAKUT DAN TAKDE TELOR ! HUSAM DI PENTAS CERAMAH TELAH MENGHINA UMNO, TETAPI APABILA BERDEPAN DENGAN PENDEKAR UMNO, EZAM DIA CABUT LARI. RUPANYA SEGALA FITNAH DAN TOHMAHAN YANG DILEMPARKAN TERHADAP UMNO HANYALAH LAKONAN POLITIK TARAF PELACUR ! SATU FITNAH.

mesej amat penting disini, secara indirectly nya ezam TELAH BERJAYA membuktikan bahawa sememangnya parti pas juga punyai masalah rasuah yang cukup serius, kalau benar husam betul,kalau benar pas itu betul sudah pasti husam punyai telur dan sifat berani untuk bertentang mata secara jantan melawan ezam di pentas debat !

adakah husam sudah mengetahui yang ezam akan menembak beliau mengenai isu balak di kelantan, adakah husam sudah mengetahui akan katastrophi yang bakal berlaku kiranya beliau tidak mampu menjawap isu balak si nizar bintang 3 ? maka dengan itulah husam last minit telah cabut lari !!!!

point seterusnya juga telah merungkai persoalan, adakah penarikan diri husam atas arahan anwar ? nampak gaya nya begitu kerana dalam sesi soal jawab prof agus terhadap ezam malam tadi mengenai persoalan 6 kotak, EZAM TELAH MENDEDAHKAN BUKTI penting bahawa 4 kotak dokumen rasuah yang disimpan anwar adalah milik seorang ahli parlimen pkr yang begitu rapat dengan anwar ! siapa ? tepuk dada tanya iman.

PERNAH MENONTON FILEM FORREST GUMP ?

satu kebetulan. filem box office ni tajuknya forrest gump. lakonan hebat tom hanks yang telah merangkul banyak anugerah grammy . sinopsis ceritanya mudah, dari kecil sampai ke besar forrest gump sentiasa berlari ! dia berlari kerana tidak mahu berdepan dengan masalah.

kebetulan
anwar pernah berlari waktu saiful kejar dia masa sumpah laknat di masjid .
elizabeth wong pernah berlari sewaktu gambar cipapnya keluar melata.
sekarang husam musa pun berlari kerana takut ezam belasah dia..

teringat dialog popular cerita forrest gump. RUN FORREST RUN ! sekarang boleh tukar skrip.. RUN HUSAM RUN !!!!

APAPUN,MORAL OF THE STORY, UMNO MENANG BESAR DAN PAS TUMPAS !

No comments: