NUFFNANG

Monday 2 February 2015

[SAH! BUKTI MCA SEKONGKOL DENGAN DAP!] ... MCA ADALAH ANJING DAP! BUKTINYA? APABILA MEREKA SERANG ISMAIL SABRI YANG BERCAKAP BENAR!

[SAH! BUKTI MCA SEKONGKOL DENGAN DAP!] ... MCA ADALAH ANJING DAP! BUKTINYA? APABILA MEREKA SERANG ISMAIL SABRI YANG BERCAKAP BENAR!

Marah CINABENG DAP dengan kenyataan ini? Tidak bukan DAP je tapi Pemuda MCA bebal ini kali join forces dengan DAp untuk menghentam Ismail Sabri kerana mereka kata kenyataan dia ni racist. Apa? Racist? Tang mana racistnya? Itu pasal bila suruh belajar satu sekolah ini punya orang tak mahu pergi, sekarang mesej simple Ismail Sabri pun tak faham.

Bukankah Ismail Sabri kata dan tujukan untuk pemborong yang majoritinya adalah cina? Bodoh ka korang ni? Kenapa terasa korang ada share menipu ke? Itu terang-terang ditujukan untuk Pemborong dan Peniaga Cina kan? Owh sebab Cina tak boleh usik. Lancau la, ini Malaysia la bukan Cinasia ok!

Bodoh ke MCA ni? Atau ini merupakan bukti yang MCA memang anjing DAP? Hari ini Ketua Pemuda MCA sudha buktikan mereka ni memang anjing belaan DAP dalam BN. Sudha la BN kasi terajang keluar ini MCA pukimak. Cari parti lain ganti MCA. Apa nak simpan agen DAP dalam parti beb? Untuk apa?

Kita semua kena sokong Ismail Sabri sebab sekarang ni sudah semakin kurang melayu yang brani berkata benar especially Menteri. Aku nampak Ismail Sabri adalah hero melayu yang sentiasa fikir dan mencari jalan untuk mengagalkan KARTEL KARTEL berbangsa cina DAP ni. Takkan kita nak biar dia keseorangan.

Aku PK akan support Ismail Sabri sebab susha nak dapat hero melayu yang fikir pasal kaum melayu sekarang ni dan aku mohon pada Ismail Sabri jangan mintak maaf dengan sesiapa pun,. Sebab anda tak buat salah dan saya sebagai rakyat Malaysia setuju dengan kenyataan Ismail Sabri ini. Inilah hakikatnya.

Minyak dah turun dan barangan langsung takde tanda nak turun. Kenapa? Siapa pegang semua pemborongan ni? Siapa? Bukan Bangsa haramjadah berpegangan DAP ke? Kita semua terkesan dengan kenaikan minyak sebelum ini, Asal naik sikit barangan semua naik. Naik besar lagi besar dia naik, sekarang dah turun dan menyamai harga 10 tahun lalu, kenapa barang tak turun harga?

Wei RAKYAT MALAYSIA, sampai bila mau kena tipu dengan bangsa DAP ni? Semua mereka control dan Menteri Ayam bodoh nak mampos pun tak tau nak buat apa dah. Elok dia berhenti dan bagi orang yang lebih layak untuk jaga KPDNKK! Dah la dia tak buat apa pun, bila Menteri lain cakap betul MCA pokemak nak marah pulak.

FUCK YOU MCA! Mulai hari ini bagi aku MCA adalah DAP

DAP ITU MCA
MCA ITU DAP

Source : parpukari

No comments: