NUFFNANG

Tuesday 24 February 2015

[GEMPAR !! ANWAR AKHIRNYA MENGAKU MELIWAT SAIFUL! HANYA YANG BERSALAH AKAN MOHON AMPUN] @AnwarIbrahim & Keluarga Lidah Bercabang - Kejap Mengaku Tidak Bersalah, Kini Merayu Pengampunan YDP Agung

[GEMPAR !!  ANWAR AKHIRNYA MENGAKU MELIWAT SAIFUL!  HANYA YANG BERSALAH AKAN MOHON AMPUN@AnwarIbrahim & Keluarga Lidah Bercabang - Kejap Mengaku Tidak Bersalah, Kini Merayu Pengampunan YDP Agung


Inilah contoh keluarga lidah bercabang. Contoh keluarga yang tidak berprinsip. KETUM Anwar Ibrahim ketika diwawancara Malaysiakini pada 24/02/2015, berkata walaupun mempunyai pilihan untuk memohon pengampunan Di Raja untuk mengekalkan kerusi Permatang Pauh, KETUM Anwar Ibrahim tidak akan mengambil tindakan tersebut. Ini disahkan sendiri oleh Setiausaha Agung PKR, Rafizi Ramli.

Penatlah penyokong berhimpun di depan Sogo setiap Sabtu menjerit dan melalak. Ini ditambah ramai yang berjaga malam kerana terpaksa bermain lilin dalam upacara 'vigil' mendoakan Ketum Anwar Ibrahim dibebaskan. Tup tup Ketum Anwar Ibrahim dan keluarganya yang sering berbohong dan 'flip flop' membuat permohonan mendapatkan pengampunan Yang Di Pertuan Agung atas kesalahan Anwar Ibrahim meliwat! Hari ini portal yang sama mendedahkan keluarga Anwar Ibrahim bersama Rafizi Ramli terhegeh-hegeh ke Istana Negara untuk membuat rayuan.

Maca-macai tertipu lagi ... Ketum Anwar Ibrahim memang seorang peliwat. Kalau tidak bersalah kenapa minta pengampunan? Lawan tetap lawan! Hahahahaha.


No comments: