NUFFNANG

Friday 27 February 2015

[PEGUAM NEGARA SILA JAWAB!] ... Sudah Hampir 3 Tahun Kes BAFIA Rafizi Senyap...! Apa Sudah Jadi...? Kenapa Rafizi So Special...??

[PEGUAM NEGARA SILA JAWAB!] ... Sudah Hampir 3 Tahun Kes BAFIA Rafizi Senyap...! Apa Sudah Jadi...? Kenapa Rafizi So Special...??

Pada sekitar bulan Ogos 2012, Blue Eyed Boy Anwar sekarang ini sudah pun memegang dua jawatan penting dalam PKR, Naib Presiden dan Setiausaha Agung iaitu Rafizi Ramli pernah didakwa di Mahkamah.....

Rafizi didakwa dibawah Seksyen 97 Akta Perbankan dan Kewangan [BAFIA]. Jika sabit kesalahan beliau boleh dipenjara tiga tahun atau denda RM3 Juta.

Memang sangat mengerikan bila membaca hukuman yang bakal dihadapi oleh Gay Boy PKR ini!  Namun begitu persoalan yang wajib kita tanyakan sekarang ini ialah, kenapa kes ini sunyi sepi? Apa sudah jadi dengan kes ini...? Kenapa tidak ada perbicaraan....?

Episod ini bermula apabila Gay Boy PKR ini dengan penuh syahwat telah membuat pelbagai tuduhan dan kununnya pendedahan NFC sehingga terlanjur dan terbabas mendedahkan perihal transaksi perbankan yang tak sepatutnya dihebahkan kepada umum....

Yang peliknya pertuduhan, pendakwaan, dan perbicaraan terhadap NFC pula diteruskan, diwaktu yang sama kesalahan BAFIA oleh Gay Boy PKR itu senyap langsung!



No comments: