NUFFNANG

Thursday 19 February 2015

[PERMAINAN LICIK KJ YANG RAKYAT MALAYSIA KENA BERHATI-HATI]...Bukan 6 TAHUN UMNO diTUDUH berKONSPIRASI tetapi dah 15 TAHUN tapi di mana KIBLAT 'BOSS' Pemuda UMNO dahulu?

[PERMAINAN LICIK KJ YANG RAKYAT MALAYSIA KENA BERHATI-HATI]...Bukan 6 TAHUN UMNO diTUDUH berKONSPIRASI tetapi dah 15 TAHUN tapi di mana KIBLAT 'BOSS' Pemuda UMNO dahulu?

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Eh? DENGAR CERITAnya 'BOSS' Pemuda UMNO nak BUAT 'ROADSHOW' seluruh NEGARA bagi menangkis DAKYAH 'PenJUBOR' PKR berKAITAN KES 'MenJUBOR' keDUAnya yang diKATAkan KONSPIRASI UMNO.. Menurut 'BOSS' Pemuda UMNO,

"Ada yang tanya dan ada buat kritikan bahawa kes ini dah selesai jadi mengapa UMNO dan BN masih bercakap kes ini.Kita akan anjur berbagai program untuk beri penerangan tentang kes ini. Bukankah cukup untuk rakyat baca penghakiman yang dibuat oleh para hakim.Bukankah rakyat mahu move on. Saya terpanggil untuk jawab kritikan tersebut bagi pihak parti saya.Kami di UMNO dan juga Pemuda UMNO rasa terpanggil untuk beri penjelasan. Malam ini bukan satu saja majlis dengan Tan Sri Shafee.Saya difahamkan Tan Sri Shafee akan pergi ke Pulau Pinang lepas ini untuk menerangkan apa yang berlaku dalam kes libatkan Datuk Seri Anwar. Kenapa kita buat.Kenapa kita rasa perlu bagi penjelasan lanjut. Jawapannya mudah. Selama enam tahun asas pihak peguam pembela Anwar ini adalah konspirasi politik.Jangan sesekali lupa itu.Tuduhan itu dibuat terhadap UMNO dan BN. 


Jadi apabila dituduh begitu apakah kamu jangka kami akan berdiam diri selepas hakim buat keputusan.Kami tidak dapat berbuat apa-apa selama enam tahun sebab kami menghormati proses undang-undang.Kami tidak boleh komen tentang kes semasa di Mahkamah Tinggi,Mahkamah Rayuan dan Mahkamah Persekutuan. Jadi selama enam tahun secara percuma kami dikritik dan kita dituduh jadi mastermind konspirasi politik dalam kes Datuk seri Anwar. Kita tunggu hingga kes selesai.Selepas ini tidak ada lagi perbicaraan.Dah sampai peringkat muktamad dalam proses perundangan.Bagi kami dalam UMNO amat penting dijelaskan sepenuh penuhnya untuk kita lawan tuduhan konspirasi politik. Sampai hari terakhir di Mahkamah Persekutuan peguam bela terus gunakan tuduhan ia konspirasi politik.Jadi dah selesai jangan harap kami nak diam. Inilah masa kita jelaskan kebenaran.Ini adalah maruah parti saya.Saya minta maaf mungkin pembangkang tidak suka...kamu sudah enam tahun cakap buruk tentang kami,->KLIK<- a="">

HE!HE!HE!.. NAMPAKnya setelah 6 TAHUN BARUlah 'BOSS' Pemuda UMNO BERANI menunjukkan 'TELOQ'nya KONONnya untuk memBERSIHkan NAMA PARTInya ini.. Pada MASA KES 'MenJUBOR' ini MULA-MULA diperKATAkan, di manakah dia? Apakah dia masih INGAT apa yang telah diKATAkannya kepada Saiful Bukhari dahulu semasa berKEMPEN untuk PRK Permatang Pauh dahulu?

"Anwar had an interview with Malaysiakini. I read Malaysiakini and they asked Anwar whether he took Saiful overseas and he replied 'yes'. I don’t understand why he would take a coffee boy, a volunteer without a fixed salary, overseas. I never take my coffee boy abroad. However, my friend told me that if Anwar took him overseas then the coffee made by Saiful must be kaw-kaw (strong),"

Kenyataan ini jugak telah diULANGinya di dalam BLOGnya sendiri.. ->KLIK<- a="">

HE!HE!HE! Mungkin pada MASA itu, MENANTU PM ke-5 ini menyangka dapat 'HIT 2 BIRDs with 1 STONE?".. Bukan RUGI apa pun dia memPERLEKEHkan MANGSA dan si peMANGSA sekaligus demi KARIER POLITIKnya di dalam UMNO? Lagi pun pada MASA itu bukankah dia sedang memPROMOSIkan dirinya untuk JAWATAN 'BOSS' Pemuda UMNO pada pemilihan TAHUN 2009 yang telah diCEMARi dengan POLITIK WANG? HARI ini selepas 6 TAHUN dialah HERO yang memBELA UMNO?


HE!HE!HE! Patutlah Pak Yahaya Ismail pun SKEPTIKAL dengan NAWAITU 'BOSS' Pemuda UMNO ini.. Memang dia SENGAJA menCARI 'GLAMOUR' atas USAHA orang lain pun..Apakah UMNO sendiri perlu memBIARkan TUDUHan terhadap PARTI ini berPANJANGan dengan 'ROADSHOW' SYOK SENDIRI oleh 'BOSS' Pemuda UMNO sendiri? Kalau itu yang UMNO RASAkan, SILAkanlah.. Jangan diMALUkan pulak nanti.. Bukan UMNO sendiri tak BIASA dengan KERJA BODOH..

Kenapa agaknya 'BOSS' Pemuda UMNO ini mengUNGKUT 6 TAHUN LAMAnya UMNO diTUDUH berKOSNPIRASI, bukannya 15 TAHUN?Kalau anda SEMUA INGAT lagi pada KES 'MenJUBOR'nya yang PERTAMA dahulu pada TAHUN 1998, di manakah KIBLAT 'BOSS' Pemuda UMNO pada ketika itu semasa dia masih berada di London? Mungkinkah ada sesiapa yang boleh menJELASkan selain daripada Pak Yahaya Ismail seperti berIKUT?Kita memang dah TAHU dah..


HE!HE!HE! TerJUMPA pulak kita dengan GAMBAR LAMA 'BOSS' Pemuda UMNO ini berSAMA-SAMA dengan Rafizi LEMBU di London pada MASA itu.. Masihkah kau INGAT? HE!HE!HE!


1) Semasa KES 'MenJUBOR' PERTAMA dahulu, bukankah ANAK DIPLOMAT yang berada di London ini mengKRITIK TUN DR. Mahathir dalam SATU WACANA di sana? Kenapa KES 'MenJUBOR' yang PERTAMA dulu dia tak PERCAYA tapi yang keDUA ini berMATI-MATIan dia PERCAYA? Takkan nak KATA dia dah INSAF kot?

2) Bukankah disebabkan cuba menempelkan dirinya kepada si 'PenJUBOR' itulah dia yang ketika itu sudah menjadik MENANTU kepada PM ke-5 dengan TIDAK MALUnya menjadik 'PASSPORT Boy' kepada si 'PenJUBOR' itu? HARI ini dah tak nak jadik 'PASSPORT Boy' lagi ke? INGATkan 'COFFEE Boy' aje yang tak SETIA..


HE!HE!HE! SAMPAI bila nak berLAKON nih? Dulu elok-elok jadik SELEBRITI kat MEDIA Prima, nak jadik AHLI POLITIK la pulak.. Kalau JUJUR takpe la jugak..

Wallahualam..


No comments: