NUFFNANG

Thursday 24 July 2008

Pentas Pidato AMK GAGAL! Hampeh...

Pentas Pidato AMK GAGAL! Hampeh...

Kununnya diwar-warkan, digembar-gemburkan Shamsul Iskandar dan Khairul Anuar [Jonah] nak jawab “tohmahan” Ezam dan Khir Toyo.

Maka tersebutlah kisah, diadakan Pentas Pidato Pemuda AMK di Dewan MBSA Seksyen 19 Shah Alam.

Niat dihati penganjur nak menyaingi ceramah Ezam yang berlangsung ditempat yang sama dua malam sebelum itu, dimana pada malam itu kehadiran ribuan yang datang memenuhi dewan dan dilaporkan sehingga ramai terpaksa berdiri diluar dewan.

Tahniah Lokman Adam dan UMNO Shah Alam kerana berjaya dan sukses, malah kehadiran ramai wartawan media juga telah disudahi dengan penyiaran petikan ucapan Ezam yang tersiar di TV3 dan juga beberapa akhbar akhbar.

Bagaimana pula sambutan Pentas Pidato AMK malam tadi?“ sedihlah bang, gagal, hampeh…, memalukan! Tak sampai pun 300 yang datang…” begitu kata kata salah seorang pimpinan AMK yang menghubungi blogmaster awal pagi tadi.

“ ramai yang datang nak dengar apa jawapan Shamsul dengan Jonah keatas cerita Ezam dan Khir Toyo, tapi tak berani pun Shamsul dengan Jonah nak ulas.., sikit pun tak sentuh” sambung penyampai info tadi.“malah yang jadi pelik, kedua dua mereka ni dok bantai kutuk Najib tak habis habis..” tambahnya lagi.

Kami juga dimaklumkan bahawa cara penganjuran majlis ini telah mengundang protes dikalangan beberapa pimpinan PKR Shah Alam.

Yang nyata, beberapa pimpinan PKR Shah Alam tidak bersetuju dengan idea Jonah menggunakan nama AMK Shah Alam sebagai penganjur tetapi tentangan ini tidak direstui oleh pemangku Ketua PKR Bahagian Shah Alam.

“pening la bang…, dalam PKR Shah Alam dah bercelaru, tak sekata bersetuju, ada yang protes dan boikot.

Itulah sebab kita pun tak heranlah kalau PAS sendiri pun tak nak support program malam tadi…” penyampai info itu terus bercerita.“ yang pentingnya Jonah dah mintak maaf kat saya dan akui memang dia tak sepatutnya guna nama AMK Shah Alam tapi dia masih nak lepaskan diri dia, dia tuding jari pada Ketua Penarangannya pulak…” penyampai info itu mengakhiri ceritanya.

kzso - can shamsul iskandar and khairul anuar confirm on this?

No comments: