NUFFNANG

Sunday 12 October 2014

TAHNIAH PAS! JASA PENGORBANAN MU DIKENANG DAP DAN PKR!!...OKTOBERFEST ~ MANIFESTASI keJAYAan sebuah perJUANGan TAHALUF SIYASI di NEGERI Selangor DARUL 'YAMSENGG!!'..

TAHNIAH PAS! JASA PENGORBANAN MU DIKENANG DAP DAN PKR!!...OKTOBERFEST ~ MANIFESTASI keJAYAan sebuah perJUANGan TAHALUF SIYASI di NEGERI Selangor DARUL 'YAMSENGG!!'..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA.. 

Beberapa HARI lepas, TUN DR. Mahathir telah menulis di dalam BLOGnya pasal TAHALUF SIYASI dan keJATUHan kerajaan Andalusia di Sepanyol kerana terlalu berTAHALUF SIYASI dengan MUSUH mereka sendiri.. Seperti KATA TUN sendiri, Lebai-Lebai DUNGU PAS sudah tentu TIDAK akan memBACA pun BLOGnya pasal ini walaupun HAKIKATnya mereka diperDUNGUkan oleh SEKUTU mereka sendiri!Ini terBUKTI apabila Lebai-Lebai DUNGU PAS sendiri langsung TIDAK mampu berBUAT apa-apa pun berHUBUNG dengan ACARA OktoberFEST di 1 Utama.. 


Jika anda RAJIN memBACA sedikit, OktoberFEST ini bukanlah BUDAYA yang berASAL dari NEGARA ini pun.. Ianya berASAL dari NEGARA Jerman.. ->KLIK<- a="">


Malah, OktoberFEST ini langsung takde KAITAN keAGAMAan jugak.. Namun begitu, ACARA sebegini SENGAJA di'IMPORT' ke NEGARA ini oleh KAUM 'AH-Beng' untuk menyakitkan HATI MAJORITI UMAT ISLAM di NEGARA ini.. Jika TIDAK, kenapa pulak ianya diANJURkan? BANYAK lagi ACARA yang lebih SIHAT yang boleh di'IMPORT' selain PESTA ARAK sebegini?Sudah tentu jika ianya ACARA yang BAIK, ia TIDAK akan menepati NAWAITU sebenar DAP La'anatullah dan jugak PKR yang dikeTAHUi UMUM sangat meMUSUHi ISLAM sebagai AGAMA rasmi di NEGARA ini.. Merekalah penDOKONG UTAMAnya..

Kita tak NAFIkan bahawa ada di kalangan Lebai-Lebai DUNGU PAS yang masih WARAS dan sanggup berUSAHA untuk menidakkan ACARA 'BANGANG' sebegini..


Namun begitu, memandangkan ianya berLAKU di Selangor dan bukannya di Kelantan, Terengganu atau Kedah, maka BANTAHan Lebai-Lebai PAS yang masih WARAS itu diperSETANkan aje la.. Malah, ada pulak MP PAS sendiri yang MENYOKONGnya? MB Selangor yang BARU NAIK pun BUAT BODOH aje dengan BANTAHan PAS itu.. Itulah.. Kalau dulu PAS TERIMA aje JAWATAN MB Selangor, memang dah takde dah ACARA MINUM 'BEER' secara BESAR-BESARan ini.. Nasibla.. Siapa suruh kamu PERCAYAkan si 'PengKHALWAT' BILIK 101 HOTEL Perdana ini? HE!HE!HE!


KRONOLOGI pengANJURan OktoberFEST ini jugak sebenarnya menyerlahkan HASRAT DAP La'anatullah, PKR dan KAUM 'AH-Beng' untuk menidakkan AGAMA ISLAM sebagai AGAMA UTAMA di Selangor.. Kita KATAkan sedemikian kerana diFAHAMkan semasa UMNO/BN berKUASA di Selangor, ACARA ini tak pernah diPROMOSIkan secara BESAR-BESARan sebegini? Sampai dah ada 'BILLBOARD'..


Selepas 'KANTOI' dengan keWUJUDan 'BILLBOARD' itu, mereka mula berDALIH dengan mengatakan itu hanya ACARA terTUTUP bukan untuk UMAT ISLAM pun.. Entah kenapa mereka memilih 1 UTAMA sebagai 'VENUE' untuk ACARA MINUM 'BEER' secara BESAR-BESARan ini kalau ianya ACARA terTUTUP? Kenapa tak diLAKUkan aje kat mana-mana DEWAN SJK(C) atau pun kat JIRAT mana-mana? BARUlah TEPAT kalau nak diKATAkan ACARA terTUTUP sekalipun? BETUL tak?

IRONInya, mereka BERJAYA mengANJURkannya dan sekali lagi berSORAK pasal turut BERJAYA meMALUkan Lebai-Lebai DUNGU PAS di Selangor selepas KRISIS MB Selangor sebelum ini.. Lebih mengHINAkan lagi, seorang ADUN PKR yang diSAYANGi PAS sendiri KATA,


HE!HE!HE! 'AH-So' TUA ini BURUK jugak KELAKU dia bila dah MABUK 'BEER' ye? 'AH-So', kalau 'Lu' sudah MABUK nanti, jangan TAYANG 'Lu' punya 'JUNGLE' ini macam tau? Nanti orang MABUK ke tak MABUK pun SAMA aje MUNTAH bila tengok!


Seperti yang kita SEBUT di AWAL tadi, ternyata TUN DR. Mahathir berCAKAP dengan TEPAT sekali dalam perihal 'TAHALUF SIYASI' Lebai-Lebai DUNGU PAS ini dengan PKR dan DAP La'anatullah.. PAS bukan sahaja diNAFIkan daripada menjadik MB Selangor, malah perJUANGan PAS yang selama ini sampai tahap mengKAFIRkan AHLI-AHLI UMNO jugak jelas diterBALIKkan oleh Allah SWT kembali sebagai pengHINAan untuk mereka.. Takkanlah tak NAMPAK lagi kot?


Apakah RELEVAN lagi perJUANGan PAS kini? Kat Kelantan, Terengganu dan Kedah bukan MAIN HEBAT lagi mengHINA mereka yang seAGAMA dengannya? Kat Selangor, KL, Pulau Pinang, Perak dan Johor pulak mereka RELA diHINA oleh PIHAK yang langsung TIDAK seAGAMA dengan mereka? Ini DUNGU ke apa?

UMNO tak perlu meRASA berBANGGA kerana Lebai-Lebai DUNGU PAS diHINA dan diMALUkan sedemikian.. Sebaliknya, dalam UMNO sendiri pun ada yang SPESIS 2X5 jugak.. Kalau OktoberFEST yang jelas-jelas bukan BUDAYA kita pun boleh di'IMPORT' MASUK dan cuba di'POPULAR'kan pulak, bagaimana pulak dengan BUDAYA KARUT yang di'IMPORT' oleh 'BOSS' Pemuda UMNO sendiri?


Apa BEZAnya dengan apa yang diLAKUkan oleh mereka yang meMUSUHi UMNO  menerusi pengANJURan ACARA MINUM 'BEER' secara BESAR-BESARan tadi? Kalau nak diKIRAkan sebagai HARAM pun memang SAMA aje tahap HARAMnya? Mungkin pasal takde siapa pun yang nak buat LAPORan POLIS dan takde pun ULAMA dalam UMNO sendiri yang BERANI nak 'SOUND', maka diBIARkan aje la..

Wallahualam..

No comments: