NUFFNANG

Saturday 4 October 2014

ADUSS...NAJIB..PM PALING BINGAI?!! ... Kalau Mengaku Bodoh....Rakyat boleh maafkan

ADUSS...NAJIB..PM PALING BINGAI?!! ... Kalau Mengaku Bodoh....Rakyat boleh maafkan

Najib dah jawab isu penarikan subsidi menyebabkan harga petrol dan diesel naik....nilaikan sendiri..
" Kerajaan tiada pilihan "
" Rakyat akan berterima kasih dan nampak kebaikan apa yang di lakukan kerajaan sekarang pada suatu hari nanti - penarikan subsidi "
Ungkapan yang sama ini dalam isu GST..

Apakah kerajaan juga tiada pilihan untuk tarik balik subsidi selepas hari raya aidil adha. Najib ada pilihan sebelum atau selepas dan najib juga ada pilihan samada pandai atau sengal...najib pilih sengal sebab tu harga minyak naik sebelum aidil adha....najib potong leher rakyatnya sebagai korbannya tahun ini.

Jika Najib mengaku tiada pilihan, itulah pembohongan dan penipuan terbesar dalam sejarah..Najib ada 1001 pilihan termasuklah menaikan harga RON95 dengan menarik balik keseluruhan subsidi kerana ia digunapakai oleh golongan bangsawan sepertinya, ini dapat menampung dan mengekalkan harga RON97 dan Diesel.

Banyak yang mahu diulas, tetapi apalah sangat nak layan dengan kerajaan terbingai dalam sejarah. Isu minyak pun tidak boleh selesai dalan keadaan harga minyak didunia turun. Pelik dalam dunia harga minyak naik ketika harga murah di dunia. Penarikan subsidi bukan alasan..tetapi kalau najib berterus terang dia bodoh..rakyat boleh maafkannya.

No comments: