NUFFNANG

Wednesday 11 September 2013

BERITA GEMPAR YANG ANDA MESTI TAHU!! KALIMAH ALLAH DAH DIGUNA NGO KRISTIAN WALAUPUN MAHKAMAH BELUM BUAT KEPUTUSAN !

MAHKAMAH BELUM BUAT KEPUTUSAN , KALIMAH ALLAH DAH DIGUNA NGO KRISTIAN !


Gambar tertera " Allah Bangkit " ini bukannya  dari  Indonesia tetapi sudah bertapak di Semenanjung Malaysia walaupun keputusan Mahkamah hari ini telah menangguhkan untuk membuat  keputusan .

Betapa biadap  & agresifnya   gerakan Kristianisasi ini  sedang bergerak dan mereka kini sudah mengguna secara haram  kalimah suci hak umat Islam di negara ini  .

Firman Allah swt, “sesungguhnya Yahudi dan Kristian selama-lamanya tidak akan sekali-sekali redha dan setuju dengan kamu (wahai umat Islam) selagi kamu tidak menurut cara kehidupan dan agama mereka. Katakanlah, sesungguhnya petunjuk Allah (yakni Al-Quran) adalah benar dan cukup bagi kami. Tetapi jika kamu masih mahu menuruti mereka sedangkan sudah sampai kepada kamu ilmu kebenaran (yakni Al-Quran), maka tidak akan ada bagimu pelindung dan pertolongan daripada ALLAH”
Al-Baqarah: 120


Gambar ini tersebar meluas di facebook  hari ini oleh pages  ANALISIS POLITIK TERKINI  yang mendedahkan sebuah NGO Penang Diocesan Migrant Ministry - DMM berpengkalan di P.Pinang telah menganjurkan satu program kursus di Teluk Intan dan menggunakan perkataan " Allah " secara haram .

Jika anda perhatikan banner  "Allah Maha Pengasih "  , apakah tidak akan akan timbul kesannya kepada umat Islam jika Kristian dibenarkan menggunakan kalimah Allah di negara ini ?



Apakah nanti kita boleh menjamin apabila anak cucu  kita akan   mengucapkan “La ila ha illalah – Tidak ada Tuhan melainkan ALLAH”; adakah kita yakin anak kita sedang merujuk kepada ALLAH sebagaimana yang difahami umat Islam sebagai ALLAH Maha Esa?Atau dia sedang merujuk kepada ALLAH Triniti Tiga dalam Satu yang cuba disogok kepada kita oleh missionari kristian – ALLAH Bapak, ALLAH Putera dan ALLAH Roh Kudus!

GPB mohon pihak berkuasa iaitu POLIS   menyiasat NGO ini kerana perbuatan mereka ini salah kerana Mahkamah Rayuan hari ini  belum membuat keputusan berhubung rayuan kerajaan  terhadap kebenaran yang diberi kepada Gereja Roman Katolik menggunakan kalimah Allah dalam penerbitan majalah mingguan Herald - The Catholic Weekly.








Individu daripada NGO yang menganjur kursus haram iniadalah macai tegar pembangkang
 yangcukup menyokong kuat Kalimah Allah digunakan Kristian 

Kalau banner tajuk kursus ini tertera Kursus Allah Roh Kudus , pasti 
berpuluh laporan polis dibuat & kursus ini akan disiasat  
pihak polis 


No comments: