NUFFNANG

Sunday 18 August 2013

NAJIB, UMNO AND BN..YOU ARE A GONER NEXT GE14! CILI KASI TARUK! MISTERI DISEBALIK PERLANTIKAN ANAK NAZRI DAN REGINA LEE!

CILI KASI TARUK! MISTERI DISEBALIK PERLANTIKAN ANAK NAZRI DAN REGINA LEE!

Menteri Pelancongan Nazri Aziz melantik anaknya sebagai Pegawai Khas di pejabat Kementeriannya.
Zamkata:

“Hal ini hanyalah menambahkan masalah kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib yang popularitinya semakin menurun setelah pihanraya ke-13 sekalipun beliau boleh menjadi pilihan popular parti.
.
Tetapi kemenangan pilihanraya umum tidak bergantung kepada hanya ahli parti sebaliknya dari kalangan rakyat biasa yang tidak berkepentingan.
.
Nazri nampaknya tidak concern dari segi persepsi ramai sedangkankemerosatan Umno dan juga BN adalah lebih dari segi persepsidan bukan dari fakta yang sebenar. Persepi telah bangun menjadiopinion.
.
Nazri bercakap dengan sombong dan bongkak yang memberikan gambaran seolah-olah tidak ada siapapun yang berhak untuk menggugurkannya dari jawatan menteri. Tidakkah dengan caranya itu orangramai memikirkan ‘oh dia kebal, dia orang Najib’.”
Sedutan daripada blog Tan Sri Zainuddin Mydin

KJ juga kebal agaknya

Jadi tak mengapalah jikalau Khairy Jamaluddin pun menambahkan masalah kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib.

Menteri Belia dan Sukan itu telah melantik Regina Lee – sebilah Scissorati pro-DAP sakan – untuk menjadi setiausaha akhbarnya walaupun dibantah banyak kerat orang Umno.

“KJ is ‘my’ Minister,” dibayangkan Regina (lihat tweetnya di bawah).

Jawatan bagi si evangelista Regina Lee untuk syok sendiri konon berkuasa dan bukan untuk berkhidmat kepada rakyat.

Twit @vangeyzel yang berbalas tweet dengan Regina ialah seorang Loyar Burok.

reginalah vangeyzel No politico staffer
reginalah Wah A menteri (not mine) wants

House PK: Ini aku petik dari blog Helen Ang, aku setuju dengan apa yang diperkatakan oleh Zam dan Helen dalam hal ini. Kenapa perlu double standard kan? Anak Nazri ni aku tak perlu cerita la semua tahu betapa GANAZnya dia.

Cuma satu perkara je aku tak faham, apa kelebihan Regina Lee ni? Aku dok tanya kawan-kawan reporter yang lain dan aku siasat betina Cina ni, aku dapati Regina ni bebal nak mampos dan anti Tun Mahathir, anti estab;ishment, anti PM dan bermacam anti lagi la, kadang-kadang dia sendiri tak tau apa yang dia anti. Ini bukan aku kata tetapi kengkawan dia yang pernah kerja sekali kata.

Apa motif Khairy ambil dia ni? Dia ni bukan la brilliant pun? Aku pelik, ramai dah nasihatkan dia tapi dia tetap nak jugak Regina, kenapa ek? Why? Siapa boleh tolong jawab?

4 comments:

  1. Kalu tak tau apa bestnyer Regina ni baik kau diam Parpu!
    "hanya Johari mengenal Maniam"
    Reply
  2. PAU 2013 ini Nazri habis lah. Tak guna punya melayu. UMNO lagi mau simpan kah ini macam punya orang ?
    Reply
  3. Kj mcm idola nya si B.A.B.I tu suka china doll.
    Reply
  4. Ini buat aku malas nak pangkah umno lagi. Kita pilih mereka untuk masa melayu dan negara. Tpi mlgnya ada dua tiga org dah lupa diri

No comments: