NUFFNANG

Saturday 24 August 2013

BUKTI PALSU DIURUSKAN OLEH RAFIZI ATAS ARAHAN ANWAR.....? siasat jangan tak siasat?

BUKTI PALSU DIURUSKAN OLEH RAFIZI ATAS ARAHAN ANWAR.....

Di bawah adalah entri bro Minaq Jinggo :
Yuktes hari ini telah menyerahkan bukti sijil sakit palsu Anwar Ibrahim kepada wakil Pejabat Peguam Negara. Menurut Yuktes sijil tersebut adalah palsu dan telah diuruskan oleh Rafizi atas arahan Anwar.
Yuktes akan mengadakan perjumpaan dengan kedutaan asing bagi menerangkan apa yang sebenarnya berlaku dalam kes liwat Anwar / Saiful Bukhari dalam masa terdekat ini. seterusnya
Untuk rekod, Yuktes Vijay adalah salah seorang daripada peguam Anwar Ibrahim dalam kes liwat Saiful Bukhari.

Yuktes berkerja dengan salah seorang peguam Anwar dan beliau melakukan semua kerja-kerja penyelidikan dan mencari bahan untuk mempertahankan Anwar.

Beliau telah menghantar email ke sebuah portal berita menceritakan rasa bosannya melihat sikap bermuka-muka Anwar dalam isu Liwat II.

Beliau antaranya sangat kecewa kerana Anwar Ibrahim dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) sanggup merendahkan diri ke tahap yang begitu hina apabila mempergunakan bapa Saiful untuk faedah mereka.

Yuktes memberitahu, ketika perbicaraan, Anwar sebenarnya gentar untuk memberikan pengakuan dan bersoal-jawab di kandang saksi. Anwar bimbang dengan soalan-soalan yang mungkin ditanya barisan pendakwaraya. seterusnya
Semasa Yuktes menjadi pembantu Sankara, dia salah seorang individu yang dapat memasuki email ‘Asto Boy’ dan dapat mengetahui maklumat-maklumat dalaman yang dibincangkan secara tertutup.

Jika kod nama ‘Mokhtar’ diambil sempena nama pengawal peribadi Anwar, maka kod 'Astro Boy’ pula diambil bersempena dengan nama watak kartun Jepun yang disiarkan di media elektronik Malaysia. seterusnya

Lihat video pendedahan di bawah


Video : Pendedahan Yuktes Vijay

MiM mudah. Beranikah Rafizi menjawab pendedahan Yuktes tentang MC itu atau diam membisu kerana termalu menipu?

source : Dr MiM

No comments: